افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024
فرماندار ری:

مردم خواهان تربیت فرزندانشان در محیط فرهنگی و مذهبی هستند

  • کد خبر : 15692
  • 17 مهر 1401 - 12:02
مردم خواهان تربیت فرزندانشان در محیط فرهنگی و مذهبی هستند
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در مراجعات مردمی، شهروندان بارها اعلام کرده اند که خواهان تربیت فرزندانشان در محیطی فرهنگی و مذهبی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حمید زمانی در جریان بازدید از مهد کودک مهر و ماه به مناسبت روز کودک اعلام کرد: همانگونه که پیامبر گرامی اسلام(ص) فرموده اند، مهمترین زمان شکل گیری شخصیت فرزندان، دوره کودکی است، کودکانی که آینده سازان و آینده داران ایران اسلامی هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت این دوران، مقوله آموزش به آنان در مهدکودک و مدارس از اهمیت دوچندان برخوردار است، از همین رو مربیان و متولیان این نهادها باید با حساسیت خاصی این مسئولیت را انجام دهند.

زمانی با بیان اینکه کودکان حاضر در مهدهای کودک و مدارس، امانت های در اختیار مربیان و معلمان هستند، اظهار داشت: باید از این فرصت برای آموزش این امانت ها به بهترین شیوه و در مسیر فرهنگ و ارزش های ایرانی و اسلامی استفاده کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: مربیان، معلمان و مدرسان مهدهای کودک و مدارس باید در این فرصت در کنار آموزش دروس پایه، آموزش های اعتقادی و انسانی را نیز به کودکان ارائه کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت نقش مهدهای کودک در آموزش خردسالان، باید نهادهای متولی نیز با حساسیت و جدیت خاصی بر عملکرد این نهادها، نظارت کامل و جامعی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=15692

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.