افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 16 May , 2024

مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه آزاد واحد یادگار امام خمینی (ره) افتتاح شد

  • کد خبر : 12593
  • 05 مرداد 1401 - 14:55
مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه آزاد واحد یادگار امام خمینی (ره) افتتاح شد
مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه آزاد واحد یادگار امام خمینی (ره) با هدف توانمندسازی مهارت دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) روز سه شنبه در مراسم افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی که با حضور حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: این مرکز در راستای اجرای طرح توانمندسازی مهارت دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال و با همکاری مشترک سازمان فنی و حرفه ای و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) افتتاح و راه اندازی شد.

محمد نریمانی راد افزود: افتتاح و راه اندازی این مرکز به همراه تاسیس مدرسه عالی مهارتی تربیت مربی با گواهینامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان فنی و حرفه ای و همچنین مدرسه عالی مهارتی و مدرک مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه فنی حرفه ای کلن آلمان گام دیگری به منظور اجرای ماموریت مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) است.

وی ادامه داد: این مرکز بر پایه سه فرآیند اصلی نیازسنجی مهارتی، ارائه خدمات مشاوره شغلی و آموزشی و درنهایت ارائه خدمات مهارت‌آموزی مورد نیاز بازار کار به دانشجویان با تکیه با ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل این دانشگاه‌ ایجاد شده است.

نریمانی راد با اشاره به طرح پویشی که در دستور کار واحد یادگار امام خمینی (ره) است، خاطر نشان کرد: در این طرح، دانشجو همزمان با تحصیل برای جذب در بازار کار معرفی می شود.

وی تاکید کرد: با الحاق هفت دانشکده مهارت و کارآفرینی به واحد یادگار امام خمینی (ره) هر دانشکده در راستای مهارت آموزی دانشجویان و فارغ التحصیلان ماموریت خاصی دارد، همچون دانشکده تهرانسر که درصدد احیای صنعت چاپ و نشر است و دانشکده شریعتی که در شاخه بورس، صنعت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال فعالیت می کند.

وی یادآور شد: امید است با تربیت دانشجو مهارتی گامی در راستای ارتقاء صنعت کشور برداریم چرا که رشد و توسعه یک کشور در دست جوانان است و باید فاصله بین پژوهش و اجراء کاهش یابد.

دانشگاه یادگار امام خمینی (ره) در ابتدای اتوبان تهران – قم، روبروی حرم مطهر امام خمینی (ره) واقع شده و دارای بیش از ۲۳ هزار دانشجو در ۲۰۷ گرایش در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در هفت دانشکده مصوب است.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=12593

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.