افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 16 May , 2024
فرماندار ری:

مسئولان برای بهبود زندگی جوانان با تلاش جهادی برنامه‌ریزی کنند

  • کد خبر : 10569
  • 31 خرداد 1401 - 11:33
فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به فرهنگ‌سازی در بین جوانان جهت بهبود زندگی مشترک در راستای کاهش نرخ طلاق و تبعات ناشی از آن، گفت: شایسته است که مسئولان و متولیان مربوطه در این زمینه با تلاش جهادی برنامه‌ریزی و ورود کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حمید زمانی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش این شهرستان اظهار داشت: ظرفیت های ورزشی و قهرمانی این شهرستان  فوق‌العاده است و شهرری در پرورش و معرفی قهرمانان ملی و بین المللی در صدر قرار دارد و این موضوع باید تقویت شود.

معاون استاندار تهران بر لزوم بازگشت ورزشگاه های دولتی که برون‌سپاری شدند تاکید و خاطرنشان کرد: با این کار شرایط مطلوب جهت ارائه خدمات ارزان به همشهریان فراهم خواهد شد.

زمانی اضافه کرد: تصمیم های اتخاذ شده جهت پیشبرد و تعالی اهداف ورزشی شهرستان که موجب بهبود خدمات‌دهی به جوانان می شود باید با تمام قوت عملی گردد و مسئولان در دست انداز های احتمالی متوقف نشوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری نیز در این نشست پیرامون برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی در ۲۱ رشته ورزشی در ۲ بخش آقایان و بانوان به میزبانی روستاهای شهرستان، راه اندازی پایگاه‌های اوقات فراغت دانش آموزان در سالن‌های ورزشی دولتی و با همکاری سایر دستگاه‌ها و ادارات گزارشی ارایه کرد.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر دارای ۶۰ هیات ورزشی است، این شهرستان به تنهایی پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک را کسب کرده است، به همین دلیل این شهرستان را شهر طلایی کشور در المپیک می‌نامند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=10569

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.