افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 7 May , 2024

معرفی ۳ طرح مشارکتی شهرداری منطقه ۲۰ در همایش فرصت های سرمایه گذاری پایتخت

  • کد خبر : 11611
  • 18 تیر 1401 - 15:31
معرفی ۳ طرح مشارکتی شهرداری منطقه ۲۰ در همایش فرصت های سرمایه گذاری پایتخت
۳طرح مشارکتی شهرداری منطقه ۲۰ در همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری پایتخت که با هدف معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران و جلب حداکثری مشارکت بخش خصوصی، معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، سیدمحمد ناظم رضوی شهردار این منطقه در پنل فرصت های سرمایه گذاری این همایش در برج میلاد گفت: پروژه پارکینگ زیرزمینی و بازار ضلع جنوب حرم عبدالعظیم حسنی(ع)، احداث زمین چمن مصنوعی در محله جوانمرد قصاب و احداث غرفه های ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از جمله پروژه های مشارکتی این منطقه در این همایش معرفی شد.

وی افزود: پارکینگ طبقاتی و بازار محلی ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) با مساحت عرصه ۲۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۲۴ هزار و ۲۰۰ مترمربع در عناوین ۱۴ فرصت سرمایه گذاری شاخص شهر تهران در این همایش معرفی شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حرم حضرت عبدالعظیم (ع) به عنوان مهم‌ترین مکان مذهبی و زیارتی شهرری، همه ساله میزبان زائران زیادی از شهرهای مختلف ایران و کشورهای همسایه است در همین راستا احداث این مجموعه در جوار آستان آن حضرت، در راستای خدمات رسانی به شهروندان و زائران، ایجاد رونق اقتصادی و رفع مشکلات ترافیکی تاثیرگذار است.

شهردار منطقه ۲۰ تهران احداث زمین چمن مصنوعی محله جوانمرد قصاب به مساحت ۱۰هزار مترمربع را در راستای ارتقاء سرانه های ورزشی به عنوان یکی دیگر از پروژه های مشارکتی این منطقه برشمرد.

براساس این گزارش، شهردار تهران با همراهی معاونان مالی و اقتصاد شهری و شهرسازی معماری شهرداری تهران در حاشیه حضور در این همایش از ماکت کارخانه سیمان قدیم ری بازدید کردند و شهردار منطقه توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام شده در راستای احیای این کارخانه و تبدیل به مرکز نوآوری و شرکت های دانش بنیان بیان کرد.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=11611

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.