افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024
با اعلام بسیج دانشجویی دانشگاه تهران؛

وعده‌های مسئولان برای رفع مشکلات محله نفرآباد عملی شد

  • کد خبر : 5340
  • 03 اسفند 1400 - 19:54
وعده‌های مسئولان برای رفع مشکلات محله نفرآباد عملی شد
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در حساب توئیتری خود اعلام کرد که با پیگیری‌های صورت گرفته بعد از برگزاری ویژه برنامه «چنگال توسعه» در محله نفرآباد مشکلات اهالی برای نوسازی بافت فرسوده این محله حل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در حساب توئیتری خود نوشت: بسیج دانشجویی همواره در تلاش بوده که صدای مردم باشد. ایام روز دانشجو امسال در کنار مردم محله نفرآباد بودیم و در این برنامه، مسئولین وعده تعیین تکلیف مسائل را تا آخر سال دادند. با پیگیری‌های صورت گرفته مشکل مردم محله حل شده و از امروز مصوبات در این محله اجرایی می‌شود.

وعده‌های مسئولان برای رفع مشکلات محله نفرآباد عملی شد

گفتنی است؛ در آذرماه سالجاری با پیگیری بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ویژه برنامه‌ای به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو با عنوان چنگال توسعه در محله نفرآباد برگزار شد. در این ویژه برنامه مردم این محله توانستند بی واسطه مسائل و مشکلات خود را بی واسطه با مسئولین شامل نمایندگان مجلس، مسئولین شهرداری، اعضای شورای شهر و مسئولان شهرستان ری در میان بگذارند.در پایان این مراسم صورتجلسه‌ای با پیگیری دانشجویان آماده و مسئولان نیز با امضای آن متهعد به انجام تعهدات خود شدند که با توجه به توئیت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران به نظر می‌رسد که موانع پیش روی اهالی برای نوسازی بافت فرسوده این محله رفع شده است.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=5340

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.