افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 7 May , 2024
شهرداری باقرشهر:

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه پارکینگ طبقاتی

  • کد خبر : 6934
  • 24 اسفند 1400 - 14:37
دیر اداره عمران و تاسیسات شهری شهرداری باقرشهر در اینباره گفت: پروژه پارکینگ طبقاتی در زمینی به مساحت ۱۱۰۰ مترمربع ، در ۷طبقه به صورت اسکلت بتنی با کاربری پارکینگ و تجاری و در دو طبقه زیرزمین ( منفی ۱ و منفی ۲) و عرصه تجاری به مساحت ۳۲۵مترمربع با ۲۵۹ مترمربع نیم طبقه در همکف و ۷۱۱۵متر مربع پارکینگ طبقاتی به تعداد ۲۲۸واحد برای خودروها در حال احداث میباشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، محمود ابراهیمی مدیر اداره عمران و تاسیسات شهری شهرداری باقرشهر در اینباره گفت: پروژه پارکینگ طبقاتی در زمینی به مساحت ۱۱۰۰ مترمربع ، در ۷طبقه به صورت اسکلت بتنی با کاربری پارکینگ و تجاری و در دو طبقه زیرزمین ( منفی ۱ و منفی ۲) و عرصه تجاری به مساحت ۳۲۵مترمربع با ۲۵۹ مترمربع نیم طبقه در همکف و ۷۱۱۵متر مربع پارکینگ طبقاتی به تعداد ۲۲۸واحد  برای خودروها در حال احداث میباشد.
وی افزود: تا پایان اسفندماه سالجاری، طبقات منفی ۱و۲، همکف اول، دوم و سوم تا مرحله سقف طبقه چهارم اجرا و در پایان مراحل عمرانی پروژه با پیشرفت ۸۰ درصدی قرار داریم.
ایشان بیان کرد: کلیه اقدامات اجرایی برای طبقات ذکر شده از قرار (سفت کاری، دیوارچینی، نازک کاری، اجرای سنگ، اجرای وال پست و تامین روشنایی) در حال اجرا و تکمیل میباشد.
ابراهیمی افزود: پروژه پارکینگ طبقاتی اعتباری بالغ بر یکصد میلیون ریال را به خود اختصاص داده و امیدواریم در سال ۱۴۰۱  پروژه به پایان رسیده و شهروندان بتوانند از آن بهره مند گردند
لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=6934

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.