افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024

پیش بینی وزش باد شدید طی دو روز آینده در پایتخت/ مردم از تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند

  • کد خبر : 16041
  • 25 مهر 1401 - 14:35
پیش بینی وزش باد شدید طی دو روز آینده در پایتخت/ مردم از تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران ضمن هشدار در خصوص وزش بادهای لحظه‌ای شدید در مناطق جنوب و غرب استان گفت: مردم استان تهران روزهای ۲۶ و ۲۷ مهرماه از تردد در حاشیه رودخانه خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حامد یزدی مهر مدیر کل مدیریت بحران استان تهران، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش چهار تا شش درجه‌ای دمای هوا طی ۲۶ تا ۲۸ مهر ماه در سطح استان تهران اظهار کرد: این کاهش دما طی مدت مذکور در ارتفاعات شرقی استان رخ خواهد داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص وزش بادهای لحظه‌ای شدید طی روزهای ۲۶ تا ۲۷ مهرماه در مناطق جنوب و غرب استان تهران نیز هشدار داد و گفت: مجموعه مخاطرات پیش بینی شده از سوی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر کاهش کیفیت هوا و بارش‌های پراکنده باران و برف در ارتفاعات آبعلی و فیروزکوه احتیاط ویژه شهروندان را می‌طلبد.

یزدی مهر ضمن اعلام هشدار در خصوص رگبار و رعد و برق در ارتفاعات به ویژه شمال شرق استان عنوان داشت: با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته و احتمال آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و بعضی رودخانه‌ها، پدیده مه و کاهش دید در جاده‌ها به مردم توصیه می‌شود از تردد در حاشیه مسیل ها و نواحی کوهستانی در اواخر وقت سه شنبه ۲۶ مهرتا اواخر وقت چهارشنبه ۲۷ مهر خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=16041

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.