افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024

هشدار زرد هواشناسی استان تهران نسبت به وزش باد

  • کد خبر : 10478
  • 29 خرداد 1401 - 17:38
هشدار زرد هواشناسی استان تهران نسبت به وزش باد
اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به وزش باد شدید، گرد و خاک و ناپایداری های همرفتی برای روز (دوشنبه ۳۰خرداد) و (سه شنبه ۳۱ خرداد) در این استان هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، در این هشدار با اشاره به شرایط جوی، وزش باد شدید تا خیلی شدید، گرد و خاک، در بعضی ساعات کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در سطح استان و احتمال شکستن درختان فرسوده و سقوط اجسام پیش بینی می شود.

اداره کل هواشناسی استان تهران، در این گزارش همچنین نسبت به ناپایداری های همرفتی، رگبار و رعد و برق در ساعات عصر و شب در مناطق شمال و شمال شرق استان هشدار داد.

در این شرایط ،محکم کردن سازه های موقت، پارک نکردن خودرو در کنار سازه های  موقت و ساختمان های نیمه تمام، عدم حضور در فضای باز برای افراد دارای سابقه بیماری های قلبی و ریوی و کودکان، عدم اتراق درکنار رودخانه ها و احتیاط در کوهنوردی توصیه می شود.

همچنین تا روز سه شنبه شاهد کاهش نسبی دما هستیم.

آسمان شهرستان ری امروز  (یکشنبه، ۲۹خرداد) صاف همراه با وزش باد  با حداقل دمای ۲۴و حداکثر دمای۳۸ درجه سانتیگراد است.

بر اساس این گزارش، ورامین با ۳۹درجه سانتیگراد و فیروزکوه با ۱۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

به گزارش ایرنا، در عنوان هشدارهای صادره از سوی مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور رنگ زرد جهت آگاهی، رنگ نارنجی جهت آمادگی و رنگ قرمز جهت اقدام است.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=10478

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.