افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 16 May , 2024

پیکر مطهر مادر شهیدان قاسمی در بهشت زهرای تهران آرام گرفت

  • کد خبر : 13110
  • 20 مرداد 1401 - 19:29
پیکر مطهر مادر شهیدان قاسمی در بهشت زهرای تهران آرام گرفت
پیکر مطهر «حاجیه خانم شهربانو رضایی» مادر معظم شهیدان امیررضا، حسن و مهدی قاسمی با حضور خانواده معظم شهدا در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، پیکر مطهر «حاجیه خانم شـهربانو رضایی» مادر معظم شهیدان امیررضا، حسن و مهدی قاسمی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در بهشت زهرای تهران تشییع شد.

«حاجیه خانم شهربانو رضایی» مادر معظم شهیدان امیررضا، حسن و مهدی قاسمی پس از سال‌ها صبر و مجاهدت به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این مادر شهید صبح امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد ساعت ۱۰ صبح از امامزاده اهل ابن علی در خیابان خاوران ابتدای خیابان خواجو کرمانی به سمت بهشت زهرا(س) تشییع و در قطعه صالحین گلزار شهدای بهشت زهرا تهران (س) آرام گرفت.

پیکر مطهر مادر شـــهیـدان قاسمی در بهشت زهرای تهران آرام گرفت

به همین مناسبت مراسم ختمی روز جمعه ۲۱ مردادماه در مسجد امام رضا(ع) واقع در خیابان ناصری (نفیس) از ساعت ۱۸ الی ۱۹/۳۰ برگزار می گردد.

شهیدحسن قاسمی یکم اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۰ در تهران دیده به جهان گشود و پس از حضور در جبهه یکم فروردین ماه سال ۱۳۶۶ به شهادت رسید.

شهید مهدی قاسمی یکم فروردین ماه سال ۱۳۳۸ در تهران دیده به جهان گشود و پس از حضور در جبهه ۱۰اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ به شهادت رسید.

شهیدامیررضا قاسمی بیست و هشتم شهریور ماه سال ۱۳۴۵ در تهران دیده به جهان گشود و پس از حضور در جبهه ۱۰اسفند ماه سال ۱۳۶۵ به شهادت رسید.

پیام آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت مادر ۳ شهید دفاع مقدس را تسلیت گفت و از درگاه خداوند برای آن مرحومه علوّ درجات و همجواری با فرزندان شهیدش مسألت کرد.

در پیام آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی آمده است: درگذشت حاجیه خانم شهربانو رضایی مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر امیررضا، حسن و مهدی قاسمی، موجب تألم خاطر شد.

این اسوه صبر و فداکاری که براساس آموزه‌های اسلامی، فرزندانی متعهد و انقلابی تربیت و در دوران سرنوشت‌ساز دفاع مقدس تقدیم عزت، سرافرازی و اقتدار میهن اسلامی کرد، برگی ماندگار از حماسه و ایثار را رقم زد و نامی نیک از خود برجا گذاشت.

اینجانب درگذشت این مادر مؤمنه را تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای آن مرحومه علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای خانواده محترم ایشان صبر و سلامتی مسألت دارم.

امیر حسین قاضی زاده معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم شهربانو رضائی» مادر گرامی شهیدان معزز «امیررضا، حسن و مهدی قاسمی» را تسلیت گفت.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=13110

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.