افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024
سید حسن صفوی:

پیگیری موضوعات قرآنی یک وظیفه شرعی و تکلیف الهی است.

  • کد خبر : 15459
  • 11 مهر 1401 - 13:54
پیگیری موضوعات قرآنی یک وظیفه شرعی و تکلیف الهی است.
در نشست شورای هماهنگی توسعه فعالیت های قرآنی بر انجام و پیگیری مجدانه امور قرآنی در روستاهای شهرستان ری تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، در این جلسه که با حضور مسئولین آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و نمایندگان بخشداری های شهرستان تشکیل شد، سید حسن صفوی گفت: جشنواره فرهنگی ، هنری و ورزشی قرآنی تسنیم در سال گذشته و در فاز اول با پیگیری های مستمر و موثر، نتایج خوب و مطلوبی را در بر داشته و شناسایی دانش آموزان و  افراد علاقمند در امور قرآنی به صورت مطلوب صورت پذیرفته است.

وی حضور نمایندگان ثابت و تام الاختیار در بخشداری ها را در پیشبرد امور قرآنی حائز اهمیت دانست و ادامه داد: فرصت مناسبی است تا بوسیله همکاری و تلاش این نمایندگان از ظرفیت ها و استعدادهای قرآنی روستاها در سراسر شهرستان استفاده شود.

ایشان خاطر نشان کردند: موضوعات قرآنی و فعالیت در این عرصه یک وظیفه شرعی و تکلیف الهی است و همه  مسئولین و دست اندرکاران در همه بخش ها و دستگاه ها باید با قوت و همت وافر برای شکوفایی و ارتقای سطح معارف و دانش قرآنی مردم شهرستان گام بردارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری ابراز امیدواری کرد: به لطف خداوند متعال و در سایه تمسک به انوار و برکات کتاب وحی و همکاری و همیاری همه تلاشگران عرصه امور قرآنی اتفاقات خوب و در شان آینده سازان ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

گفتنی است در این جلسه هر یک از اعضای حاضر، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را ابراز و در خصوص راهکارها و پیشنهادات خود به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=15459
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط‌ عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.