افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024

۸۴ مدال سهم استان تهران در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور

  • کد خبر : 15705
  • 17 مهر 1401 - 14:38
۸۴ مدال سهم استان تهران در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور
ستاد المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور اعلام کرد: استان تهران با مجموع ۸۴ مدال طلا، نقره و برنز، درصدر جدول سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، در این رقابت ها که از هشتم تا  ۲۶ مهر جریان دارد، تاکنون ورزشکاران پسر و دختر استان تهران، ۳۵مدال طلا، ۲۷ مدال نقره و ۲۲ مدال برنز به دست آورده اند.

در این جدول، استان اصفهان با ۱۹ مدال طلا، ۱۷ مدال نقره و ۱۷ مدال برنز و مجموع ۵۳ مدال، استان فارس با با کسب ۱۱ مدال طلا، ۱۳ مدال نقره و ۱۲ مدال برنز و مجموع ۳۶ مدال، استان خراسان رضوی با کسب ۱۱ مدال طلا، ۱۲ مدال نقره و ۱۵ مدال برنز و مجموع ۳۸ مدال و استان البرز با کسب ۱۱ مدال طلا، ۷ مدال نقره و ۱۷ مدال برنز و مجموع ۳۵ مدال دوم تا پنجم هستند.

استان تهران میزبان سومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته‌های کشتی فرنگی، کشتی آزاد، شیرجه، واترپولو و قایق‌رانی (خانم‌ها و آقایان)، تیراندازی (خانم‌ها و آقایان)، تیراندازی با کمان (خانم‌ها و آقایان) و اسکیت (خانم‌ها و آقایان) است.

هم‌زمان با این رشته‌ها، ۲۲ رشته ورزشی دیگر نیز به میزبانی دیگر استان‌ها برگزار خواهد شد و المپیاد برای گروه سنی ۱۳ تا ۱۶ سال تا هفته تربیت‌بدنی و روز ۲۶ مهرماه ادامه خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=15705
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.