افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024

اجتماع ۱۰ هزار نفری خادمیاران رضوی استان تهران سه‌شنبه برگزار می‌شود

  • کد خبر : 15050
  • 02 مهر 1401 - 14:36
اجتماع ۱۰ هزار نفری خادمیاران رضوی استان تهران سه‌شنبه برگزار می‌شود
همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) اجتماع بزرگ ۱۰ هزار نفری خادمان، خادمیاران و یاوران رضوی کانون های خدمت رضوی استان تهران همراه خانواده از میدان شهدا تا میدان امام حسین(ع) سه‌شنبه صبح برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، همزمان با آخرین روز ماه صفر و سالروز شهادت امام رضا(ع) دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، نسبت به برگزاری اجتماع بزرگ خادمان، خادمیاران و یاوران رضوی با همراهی عموم مردم، عاشقان، شیفتگان و دلدادگان حضرت رضا(ع) در قالب دسته های عزاداری هیئات مذهبی اقدام کرد.

این اجتماع به منظور محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و حجاب بانوان و اقدامات هنجارشکنانه و به آتش کشیدن مساجد و موکب‌‌ها روز سه‌شنبه از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح با حرکت دسته‌های عزاداری، هیات های مذهبی و  خدام‌الرضایی های استان آغاز شده و به سمت میدان آیینی امام حسین(ع) حرکت می‌کند.

برپایی موکب‌های فرهنگی و پذیرایی از عزاداران حضرت(ع) و شیفتگان و دلسوختگان اهل بیت(ع)، اجرای مداحی، نوحه سرایی و سینه‌زنی بخشی از برنامه‌های اجرایی در مسیر خواهد بود.

همچنین در میدان امام حسین(ع) مراسم همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام مصطفی کرمی کارشناس مذهبی و ذکر مصیبت توسط ذاکرین نامی کشوری ادامه داشته و بیش از ۱۰ هزار نفر از خادمیاران، یاوران رضوی مناطق ۲۲ گانه و ۱۴ شهرستان و عموم مردم که توفیق حضور در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) را نداشتند، همراه خانواده‌هایشان شرکت خواهند کرد.

گفتنی است این مراسم به صورت زنده از شبکه ۵ سیما و دیگر رسانه‌های ملی پوشش خبری و تصویری داده شده و پخش می‌شود.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=15050

برچسب ها

اخبار مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.