افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 29 April , 2024

دوره آموزش صنایع‌دستی در ری

  • کد خبر : 11098
  • 09 تیر 1401 - 13:52
دوره آموزش صنایع‌دستی در ری
معاون صنایع‌دستی استان تهران از برگزاری دوره آموزشی سه رشته صنایع‌دستی شامل رودوزی‌های الحاقی، معرق چوب و گلیم‌بافی در شهرری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران، پروانه حیدری افزود: این دوره‌های آموزشی در طرح جامع آموزش‌های عمومی و شاغلین صنایع‌دستی در تهران برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: دوره‌های آموزش صنایع‌دستی با شعار “آموزش، مهارت‌آموزی، اشتغال پایدار هنرمندان صنایع‌دستی” به صورت رایگان برگزار می‌شود.

حیدری یادآور شد: علاقه‌مندان یرای کسب اطلاعات بیشتر و با شماره ۳۳۷۴۷٠۹٠ اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تماس داشته باشند.

دوره آموزش صنایع‌دستی در ری

فروشگاه صنایع دستی و تولیدات خانگی در شمیرانات
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شمیرانات از افتتاح فروشگاه صنایع‌دستی و تولیدات خانگی در منطقه رودبار قصران خبر داد.

مرتضی نیکرو افزود: فضای این فروشگاه به صورت رایگان و با هدف حمایت از صنایع‌دستی در اختیار هنرمندان منطقه قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: این فروشگاه صنایع‌دستی با حمایت و همکاری امام‌جمعه رودبارقصران، شورای فرهنگی امام‌زاده میرسلیم و گروه کارآفرینان صنایع‌دستی روبار قصران ایجاد شده است.

نیکرو یادآور شد :این فروشگاه به صورت دائمی و برای عرضه مستقیم صنایع‌دستی به گردشگران به منطقه رودبار قصران افتتاح می‌شود.

دوره آموزش صنایع‌دستی در ری

بازدید از موزه مردم‌شناسی پردیس برای عموم آزاد است

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان پردیس از افتتاح موزه مردم‌شناسی باغ ربیعی در روستای کرشت خبر داد و گفت:این موزه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با هدف حفاظت از میراث‌فرهنگی و معنوی ایجاد شده است.

 سمیه خاکپور افزود: در این موزه بیش از پنج هزار قطعه اثر تاریخی از دوره‌های مختلف توسط علی ربیعی در طول ۴۰ سال جمع آوری شده، به نمایش گذاشته شده است.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=11098

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.