افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024

بازدید شهردار باقرشهر از نیروگاه برق ری

  • کد خبر : 5676
  • 08 اسفند 1400 - 13:15
بازدید شهردار باقرشهر از نیروگاه برق ری
شهردار باقرشهر در ادامه برنامه تعامل با ادارات و شرکت ها، با مدیرعامل نیروگاه برق ری دیدار کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، دکتر محسن قضاتلو شهردار باقرشهر در ادامه برنامه تعامل با ادارات و شرکت ها، با حمید بادرستانی مدیرعامل نیروگاه برق ری دیدار و گفت و گو کرد.
قضاتلو در این دیدار بر آمادگی شهرداری برای مساعدت و همکاری در پیشبرد اهداف و برنامه های توسعه ای نیروگاه برق ری تاکید کرد و افزود: برق یکی از نیازهای اساسی زندگی شهری و شاهرگ حیاتی صنایع است و با توجه به تاکیدات ریاست محترم جمهوری بر جلوگیری از خاموشی ها و خسارت های ناشی از آن، بر آمادگی شهرداری باقرشهر برای همکاری در توسعه و تثبیت برق شهروندان ایران اسلامی تاکید کرد.
وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی صنایع و شرکت ها در قبال شهروندان، اظهار امیدواری کرد: با تعامل و همکاری نیروگاه برق ری و اقدامات لازم در زمینه مسئولیت اجتماعی، شاهد کاهش معضلات اجتماعی و نیازهای مادی و معنوی شهروندان باشیم.
 در این بازدید شهردار باقرشهر با حضور در مجموعه نیروگاه برق ری از نزدیک در جریان فعالیت‌های  نیروگاه قرار گرفت و از مراحل مختلف تعمیر قطعات نیروگاهی و پروژه های در دست احداث دیدن کرد.
در جریان این بازدید، مهندسان و عوامل فنی نیروگاه در هر قسمت ، مراحل کاری توسعه و تعمیرات نیروگاه را برای ایشان و هیئت همراه تشریح کردند.
بهادر معاون فنی وشهرسازی، مغروری مدیر روابط عمومی و مشاور شهردار در امور ایثارگران، حسن پور مدیر فضای سبز و کتی مسئول زیباسازی در این بازدید شهردار را همراهی می کردند .
در پایان این بازدید شهردار باقرشهر و هیئت همراه پس از حضور در یادمان شهدای نیروگاه برق ری، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=5676

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.