افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 7 May , 2024

آیین تکریم از همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم فاطمیون در ری برگزار شد

  • کد خبر : 9036
  • 28 فروردین 1401 - 15:59
آیین تکریم از همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم فاطمیون در ری برگزار شد
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در آیین تکریم از همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم فاطمیون در ری گفت: دشمن دست به توطئه‌هایی زده تا شکافی میان ملت ایران و افغانستان ایجاد کند اما پای مکتب امام (ره) ایستاده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، آیین تکریم از همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم فاطمیون با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌ جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه شنبه در سالن شهید جنگروی سپاه سیدالشهدا شهرستان ری برگزار شد.

این مراسم با اقامه نماز و ضیافت افطار و اجرای سرودهای دفاع از حرم و مدیحه‌سرایی به مناسب میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام همراه بود.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این مراسم اظهار داشت: انسان‌های بزرگی که دارای مشاغل کارگری بودند از ارزش‌های دین شناخت عمیق داشتند و چهره واقعی ملت افغانستان توسط سردار شهید سلیمانی نشان داده شد.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل‌بیت نیروهای افغانستانی جلوتر از همه مجاهدانه مقابل دشمن ایستادگی کردند گفت: شهدای فاطمیون انسان‌های بصیر بودند و احساس مسئولیت کردند و شناخت عمیقی از مسائل جهان داشتند و لشگر بزرگ اسلام را با ایستادگی شکل دادند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: دشمن دست به توطئه‌هایی جهت شکستن ابهت این لشگر زد تا شکافی میان ملت ایران و افغانستان ایجاد کند اما پای مکتب امام (ره) ایستاده‌ایم و فرزندان شهدا این نهضت را ادامه داده و دست بر دست هم داده‌ایم.

در پایان مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل و قدردانی به‌عمل آمد و فرزندان شهدا تصاویر به یاد ماندنی ثبت کردند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=9036

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.