افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 7 May , 2024
قاضی‌زاده:

وجود شهدای مدافع حرم از کشورهای مختلف جهانی بودن تفکر انقلاب را نشان می‌دهد

  • کد خبر : 9032
  • 28 فروردین 1401 - 15:57
وجود شهدای مدافع حرم از کشورهای مختلف جهانی بودن تفکر انقلاب را نشان می‌دهد
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اینکه ما شهدای بسیاری در هشت سال دفاع مقدس و حتی در میان مدافعان حرم از اقصی نقاط جهان داریم, نشان دهنده جهانی بودن تفکر انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، امیرحسین قاضی زاده هاشمی افزود: این ارزش های انقلاب اسلامی متعلق به یک کشور نیست و متعلق به اسلام است و هر انسان معتقدی به مکتب تعالی بخش اسلام و هر قلب تپنده ای را به خود جذب می کند.

وی اظهار داشت: برادران بسیاری از کشورهای عراق، افغانستان و بسیاری از نقاط جهان و حتی فرانسه در دفاع مقدس داریم که به شهادت رسیده اند.

این مسئول با بیان اینکه در مورد دفاع از حرم هم همینطور است و افراد بسیاری برای دفاع از حرم های اهل بیت (ع) به نیروهای مدافع ایرانی پیوسته اند، خاطرنشان کرد: از اقصی نقاط عالم افرادی را داشته ایم که علیه هتاکان به حریم اهل بیت (ع) به مبارزه برخاستند و به شهادت رسیده اند.

وی ادامه داد: بر همین اساس این تفکر و آرمان مرز ندارد, فراملیتی و فرامرزی شده است و ریشه در اعتقاد به توحید و اندیشه اهل بیت و پیروی از راه امام حسین (ع) دارد.

شهرستان ری دارای ۲ هزار و ۷۴۷ شهید دوران دفاع مقدس، هفت هزار و ۳۰۰ جانباز و ۴۸۶ آزاده است و این شهرستان ۱۵۵ شهید مدافع حرم تقدیم کرده است.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=9032

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.