افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 16 May , 2024
قاضی عسکر:

اقدامات فرهنگی مختص جوانان،موجبات جلب اعتماد نسل آینده را فراهم می کند

  • کد خبر : 16803
  • 09 آبان 1401 - 12:52
اقدامات فرهنگی مختص جوانان،موجبات جلب اعتماد نسل آینده را فراهم می کند
تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم حسنی(ع) گفت:اقدامات در قالب اردوهای فرهنگی، ضمن فرهنگ سازی و جبران ضعف های موجود در قشر جوان، می توان موجبات جلب اعتماد بیشتر نسل آینده به نظام را فراهم ساخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حجت الاسلام قاضی عسکر در جریان دیدار با محمد جواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) بر لزوم آینده نگری در مسائل مختلف و همفکری و هم پوشانی مراکز دینی به خصوص اماکن متبرکه و حرم های مطهر تاکید کرد.

وی ضمن تاکید بر لزوم حل مشکلات و اعتمادسازی در جامعه و آشنایی هرچه بیشتر با سیره قرآن و اهل بیت (ع) افزود: با توجه به نبود رسیدگی و کم کاری های صورت گرفته به ویژه در حوزه های دینی و فرهنگی و گسست دینی جوانان و نسل های جدید، شایسته است در قالب اردوهای یک روزه به معرفی آموزه های اسلام، سیره عملی ائمه اطهار و بزرگان دین، فلسفه و آداب زیارت و آشنایی با مشاهیر آرمیده در شهرری و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) و شناخت شهدا و شخصیت های مدفون در بهشت زهرا بپردازیم.

در قالب این اردوهای فرهنگی، ضمن فرهنگ سازی و جبران ضعف های موجود در قشر جوان، می توان موجبات جلب اعتماد بیشتر نسل آینده به نظام را فراهم ساخت.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) همچنین تاکید کرد: با انسجام همه دستگاه ها، افزایش همکاری ها و استفاده از تجربه ها و ظرفیت های مشترک، باید فضای فرهنگی و معنوی را تقویت و موجبات جلب رضایت مردم را بیش از بیش فراهم ساخت.

حجت الاسلام قاضی عسکر اظهارداشت: کارهای پژوهشی و اطلاع رسانی دقیق به مردم در زمینه های مختلف کیفیت غسل و کفن و دفن، تلقین خواندن بر میت و مسائل شرعی هریک، چگونگی قبور، خیرات برای اموات، مراسم ختم انجام گیرد.

در این دیدار، مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و هیات همراه بر همکاری موثر با آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و تفاهم در زمینه های مختلف تأکید و اعلام آمادگی کردند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=16803
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.