افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024
قاضی عسکر:

تکریم خانواده شهدا باید در اولویت اقدام‌های فرهنگی باشد

  • کد خبر : 18732
  • 15 آذر 1401 - 10:41
تکریم خانواده شهدا باید در اولویت اقدام‌های فرهنگی باشد
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: تکریم و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران باید یک وظیفه عمومی و به ویژه در اولویت اقدامات فرهنگی کشور باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر در دیدار با مسئولان بخش قلعه نو شهرستان ری افزود: روحیه بالا و ایثارگری خانواده های شهدا سرمشقی برای همگان در هرجایگاهی است تا در جهت اعتلای اسلام و نظام از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی ایجاد رضایت و امیدواری به آینده برای مردم را مهمترین رسالت نیروهای انقلاب برشمرد و بر گره گشایی از امور مردم تاکید کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور یکی از مهترین وظایف مسئولان پاسخگویی همراه با حسن خلق و رفتار صحیح با مردم است.

حجت الاسلام قاضی عسکر با توصیف ویژگی های رفتاری پیامبر مکرم اسلام(ص) و حضرت امیرالمؤمنین(ع) در مقوله تعاملات اجتماعی گفت: اگر همه کارگزاران نظام جمهوری اسلامی همواره در مسیر پیروی از آموزه های اسلامی حرکت کنند به گفته قرآن کریم خداوند آنها را یاری می کند و زمینه برای حل مشکلات و معضلات اجتماعی فراهم می شود.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) رسیدگی به مردم و تعلل نکردن در رفع مشکلات را امری مهم خواند و افزود: تمام خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی در هر جایگاهی باید با عملکرد خود موجبات جذب هرچه بیشتر مردم به اسلام و انقلاب را فراهم آورند.

رئیس مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث با اشاره به هدف و روش اسلام در اقامه امر به معروف و نهی از منکر یادآور شد: اسلام به دنبال اقامه حکیمانه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است و این امر با برخورد صحیح، اخلاق نیکو و اجرای طرح های فرهنگی جذاب و مطابق با ذائقه نسل جوان، در جامعه محقق خواهد شد.

در این دیدار، سید امیر اسحاقی سرپرست جدید بخشداری قلعه نو از توابع شهرستان ری و هیات همراه، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی و اجتماعی این بخش، به بیان دغدغه ها و چالش های پیش روی خود در حوزه های مختلف پرداختند.

بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری با ۴۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب ری و در مسیر جاده ورامین قرار دارد و یکی از مناطق عمده تولید محصولات کشاورزی از جمله گندم و جو است.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=18732
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.