افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024
قاضی عسکر:

همه گروه‌های معاند برای مقابله با جمهوری اسلامی وارد میدان شده‌اند

  • کد خبر : 18025
  • 02 آذر 1401 - 15:04
همه گروه‌های معاند برای مقابله با جمهوری اسلامی وارد میدان شده‌اند
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با بیان اینکه باید شرایط کنونی را تحلیل کرد و از تاریخ درس عبرت گرفت، گفت: امروز مانند جنگ احزاب همه گروه های معاند برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی وارد میدان شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر روز چهارشنبه در شورای اداری شهرستان ری و با اشاره به خدمات رسانی به خانواده شهدا، افزود: اگر خواهان یاری انقلاب هستیم باید به مردم رسیدگی شود و اگر بنا است از بحران کنونی عبور کنیم، افراد در هر مسئولیتی باید آن را به بهترین نحو انجام دهند و مشکلات مردم را برطرف سازند.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب از سال ها قبل در قالب مفاهیم مختلفی مانند تهاجم، شبیخون و ناتوی فرهنگی تذکرات لازم را در خصوص برنامه و توطئه های دشمنان داده بودند، اما در عمل برای مواجهه با این شرایط اقدامی نشد.

این مسئول تاکید کرد: با وجود تمام هشدارهایی که رهبر معظم انقلاب در سال‌های گذشته نسبت به تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان داده بود، اکنون بار دیگر تمام فشارها بر دوش معظم‌له است و ما باید با هوشیاری و بصیرت رهبر فرزانه را تنها نگذاریم.

قاضی عسکر گفت: در تاریخ نیز همین جریان وجود دارد، امروز نیز اگر ما فقط به هدایت رهبر معظم انقلاب تکیه کنیم و تحلیلی مناسب نداشته باشیم، احتمال ضربه و آسیب خوردن جامعه بالا می رود.

وی با تاکید بر اینکه شایسته ترین افراد را باید برای مدیریت در جامعه انتخاب کرد، اظهار داشت: ملاک را بر شایسته سالاری و شایسته گزینی بگذارید، اینکه عده ای بر سر کسب ریاست و مدیریت از همدیگر سبقت بگیرند یکی از عوامل سست کننده پایه های جامعه اسلامی است.

این مسئول یادآور شد: امام علی (ع) ۱۴ قرن قبل سوء مدیریت را باعث ویرانی جامعه دانست، خاطرنشان کرد: در جامعه اگر کسی فردی را برای مسئولیتی بگمارد که می داند فرد شایسته تری نیز وجود دارد به خدا و جامعه خیانت کرده است.

قاضی عسکر اضافه کرد: هر زمان که با ارزش های الهی بودیم، خداوند منان به ما یاری می رساند و اگر به آنها پشت کردیم نباید انتظار یاری و موفقیت داشته باشیم.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خاطرنشان کرد: تاریخ اسلام گویای همین نکته است که اگر به این سنت های الهی توجه نشود جامعه نابود می شود.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=18025

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.