افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024

امام جمعه شهرری : تیم مذاکره کننده ایران باید هدفمند عمل کند

  • کد خبر : 1583
  • 12 آذر 1400 - 19:00
امام جمعه شهرری : تیم مذاکره کننده ایران باید هدفمند عمل کند
امام جمعه شهرری با اشاره به آغاز مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای عضو برجام، تاکید کرد: مذاکرات هسته ای نباید فرسایشی و زمانبر باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرری که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد اظهار داشت: تیم مذاکره کننده ایران باید هدفمند و با هدف لغو کامل تحریم ها در کمترین زمان انجام شود.

وی با اشاره به اینکه دولت جدید ایران با مواضع روشن و اهداف مشخص در مذاکرات هسته ای شرکت کرده است، عنوان کرد: تیم مذاکره کننده ایران در این دوره هر توافقی را نمی پذیرد و باید منافع ملت ایران کاملا تامین شود.

شاهچراغی اضافه کرد: مذاکرات باید به گونه ای انجام شود که ضمن لغو تمامی تحریم ها در آینده نیز هیچ طرفی نتواند یک طرفه آن را لغو و یا کارشکنی کند.

وی در ادامه با اشاره به روز ۱۶ آذر و روز دانشجو، بیان داشت: دشمنان نظام اسلامی ایران طی چهار دهه گذشته همواره سعی کرده اند با انواع توطئه ها و کارشکنی اتحاد بین حوزه و دانشگاه را به هم بزنند.

شاهچراغی یادآور شد: با تمام تلاش ها و فتنه های دشمنان دانشجویان ایران اسلامی با تعهد کامل به اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت مداری بصیرت خود را به رخ دشمنان نظام کشیده اند.

وی در ادامه به سابقه تاریخی روز ۱۶ آذر و حضور نیکسون رییس جمهور وقت آمریکا به ایران پس از کودتای ۲۸ مرداد اشاره کرد و افزود: این فرد با هدف حمایت از حکومت شاه و چپاول ثروت کشور به ایران آمد که دانشجویان به موقع بر صحنه آمدند و با فدا کردن جانشان جلوی اهداف شوم آمریکایی ها را گرفتند.

شاهچراغی با اشاره به اینکه در سالروز ۱۶ آذر جمعی از دانشجویان شهید شدند ادامه داد: با ورود دانشجویان در این جریان و سایر جریان های سیاسی مانند کاپیتولاسیون و تسخیر لانه جاسوسی که دانشجویان همسو با ملت شدند دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=1583

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.