افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024

خطبه های نماز جمعه امروز 3 دی ماه 1400

  • کد خبر : 2589
  • 03 دی 1400 - 16:30
خطبه های نماز جمعه امروز 3 دی ماه 1400
امام جمعه موقت شهرری با اشاره به حضور پرشور و به موقع ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران در ۹ دی سال ۱۳۸۸، گفت: این حماسه نشان دهنده پیوند عمیق ملت با رهبری و انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حجت السلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه نماز جمعه این هفته شهرری که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حرم عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان طی هشت ماه در سال ۱۳۸۸ به خیال خام خود به دنبال کودتای نرم و از بین بردن مقدسات بودند که مردم با بصیرت ایران اسلامی به تاسی از مکتب کربلا با حضور به موقع در صحنه نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کردند.

وی با بیان اینکه خسارت هشت ماه اغتشاش و آشوب عوامل داخلی و خارجی سال ۱۳۸۸ به اندازه هشت سال جنگ تحمیلی بود، عنوان کرد: حضور به موقع مردم در حماسه ۹ دی مشت محکمی در دهان دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی ایران بود.

ابراهیمی تاکید کرد: دشمنان و عوامل خود فروخته داخلی و خارجی باید بدانند که مردم مومن، همیشه در صحنه و آگاه ایران اسلامی با وجود تمام سختی های حاصل از تحریم های ظالمانه و کارشکنی ها هرگز از آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب کوتاه نخواهند آمد.

وی در ادامه به شهادت مظلومانه سردار قاسم سلیمانی توسط استکبار جهانی اشاره کرد، و گفت: دشمنان باید بدانند با به شهادت رساندن این سردار نه تنها محور مقاومت ضعیف نشده بلکه سربازان مکتب سلیمانی بیش از گذشته تقویت شده اند.

ابراهیمی در خصوص برخی زیاده گویی های سران رژیم اشغالگر صهیونیستی مبنی بر حمله به ایران، بیان داشت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب ما آماده ایم تا اسراییل را از صفحه روزگار محو کنیم وبا کوچکترین خطایی جواب دندان شکن به آنها خواهیم داد.

این مسئول در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی بیان کرد: نهضت سواد آموزی در پرداختن به حوزه علم و تحصیل نقش مهمی را در کشور ایفا کرده است.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=2589

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.