افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 16 May , 2024

توسعه شبکه آب آشامیدنی روستای مرتضی‌گرد تهران

  • کد خبر : 2811
  • 06 دی 1400 - 16:45
توسعه شبکه آب آشامیدنی روستای مرتضی‌گرد تهران
مدیر ناحیه ۳ آبفای منطقه ۶ تهران گفت: یکهزار و ۱۳۵ متر لوله‌گذاری توسعه شبکه آب آشامیدنی روستای ۴۰ هزار نفری مرتضی گرد در جنوب تهران با اعتبار ۲۳ میلیاردریال در یکماه گذشته اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، محمدکاظم عقا روز دوشنبه به خبرنگاران افزود: این طرح توسعه شبکه از ابتدای آذرماه آغاز و با اجرای عملیات لوله گذاری در ضلع غربی خیابان امام حسین (ع) به طول یکهزار و ۱۳۵ متر پایان یافت.

وی با اشاره به اینکه همزمان با اجرای عملیات لوله گذاری، پنج دستگاه شیرخط ۴۰۰، ۳۰۰ و ۲۵۰ میلی متری نصب و ۲۵ رشته سه راه گیری از خطوط نیز انجام شده است، اظهار داشت: برای اجرای طرح توسعه شبکه در روستای بزرگ مرتضی گرد، ۲۳ میلیارد ریال اعتبار از محل تبصره سه هزینه شده است.

عقا اضافه کرد: با انجام این طرح توسعه ای، بخش عمده از مشکلات آب شرب روستای مرتضی گرد حل شده و در نتیجه موجب افزایش رضایتمندی عمومی می شود.

 ناحیه سه (خانی آباد) شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ شهرری با ۶۹ هزار و ۷۴ مشترک آب شهری و ۶۱ هزار و ۹ مشترک روستایی، جمعیتی نزدیک به ۶۳۰ هزار نفر را در منطقه های ۱۹ و ۱۶ شهرداری تهران و بخش هایی از منطقه ۱۷ زیر پوشش خدمات رسانی دارد.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=2811

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.