افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024

بازدید از ظرفیت های فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر

  • کد خبر : 3970
  • 16 بهمن 1400 - 17:38
بازدید از ظرفیت های فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر
دکتر زهره الهیان نماینده مردم تهران، ری ، شمیرانات و پردیس از ظرفیت های فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهربازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، در این دیدار محسن قصاتلو شهردار باقرشهر با ارائه گزارشی از سرانه های فرهنگی و ورزشی شهر، باقرشهر را یکی از شهرهای برخوردار در حوزه تامین سرانه های فرهنگی و ورزشی معرفی کرد.
 وی افزود: با توجه به نیاز شهر ، برای تامین محل فعالیت حوزه بانوان، مرکز فعالیت امور بانوان ، خانواده و کارآفرینی در آینده ای نه چندان دور افتتاح خواهیم کرد..
 شهردار باقرشهر در ادامه افزود: از بدو حضور شهرداری، خلاء وجود این مرکز را با توجه به نقش بانوان و خانواده در پیشبرد اهداف مدیریت شهری حس کرده و با توجه به فراهم بودن شرایط در راه اندازی مجدد فرهنگسرای عطرنرگس که مدت ۲ سال بود بواسطه مباحث مطروحه در واگذاری این مجموعه به تامین اجتماعی و عدم تحقق آن بلاتکلیف مانده بود، مصمم به راه اندازی آن برای فعالیت در حوزه بانوان شدیم.
 دکتر الهیان؛ در این دیدار صمن ابراز خوشحالی از انتصاب دکتر محسن قضاتلو،  انتخاب جوانی با رویکرد جهادی و دارای تجربه و تخصص در حوزه مدیریت شهری را بعنوان شهردار باقرشهر به فال نیک گرفت ،
 نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جایگاه زن در اسلام و نظام جمهوری اسلامی افزود : کرامت و شان زنان باید همیشه مورد توجه مسئولان قرار بگیرد، چرا که بستر خانواده است که می‌تواند یک جامعه خوب یا بد را بسازد و لذا ما باید با حساسیت و جدیت ، پیگیر موضوعات و مشکلات بانوان در خانواده باشیم
 وی ضمن موثر بودن بکار گیری ظرفیت های بومی موجود در شهرهای حاشیه ای تهران، در تحکیم نهاد خانواده افزود ، حوزه خانواده و بانوان وسیع و شامل موضوعات متعدد است و چندین طرح خوشبختانه در دستور کار مجلس قرار دارد و ما در اجرای ماموریت های پیش رو در این حوزه ۰ آماده همکاری و پیگیری موضوعات در ارتقای خدمات و برنامه ها هستیم.
 عضو کمیسیون زنان و خانواده مجلس در پایان با تاکید بر ضرورت فرزند آوری خانواده ها ، افزود متاسفانه کشور به سمت پیری پیش می‌رود و ما در واقع نگران پیری جمعیت هستیم و باید تلاش کنیم به سمتی حرکت کنیم تا مشوق های مناسبی برای فرزند آوری داده شود. که پیشنهاد می‌شود در صورت امکان و وجود اعتبار شهرداری‌ها برنامه ریزی کنند تا در حوزه سلامت پک های تغذیه ای تامین و به خانواده هایی که سطح درآمد پایینی دارند تعلق بگیرد.
لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=3970

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.