افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 8 May , 2024
عضو شورای شهر تهران:

باید به نمادسازی هویتی در ورودی شهرری توجه شود

  • کد خبر : 1010
  • 03 آذر 1400 - 9:45
باید به نمادسازی هویتی در ورودی شهرری توجه شود
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: توجه به نمادسازی هویتی در ورودی‌های شهرری، توزیع عادلانه بودجه در محله‌ها و توجه ویژه به تامین پارکینگ اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از موارد ضروری در این منطقه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، میثم مظفر در بازدید از این منطقه اظهار داشت: با احصا نظر شهروندان، حضور میدانی اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در محلات و صحت سنجی و تشکیل کارگاره تخصصی گفت وگو و تبادل نظر، جمع بندی کمیسیون برنامه و بودجه شورا برای بودجه ۱۴۰۱ مشخص می شود.

رئیس کمیسیون  برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران نیز در این بازدید، هدف از طرح رصد را بررسی دقیق میدانی مسائل و مشکلات موجود در سطح محلات و نواحی برشمرد تا برای احصای آن بودجه و اعتبار مناسبی در نظر گرفته شود.

محمد آخوندی با تاکید بر انتخاب مدیران بسیجی و دارای روحیه جهادی در انجام ماموریت های مرتبط با اداره امور شهری، توجه به توان بخش خصوصی در اجرای طرح های توسعه ای و استفاده از تمام ظرفیت تبلیغاتی، زیباسازی و اطلاع رسانی در معرفی ظرفیت های گردشگری هویتی در شهرری را ضرروی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت شهروندان جزو سیاست های مدیریت شهری تهران است، افزود: رصد مسائل و مشکلات از طریق معتمدان مردم، شورایاران و نخبگان محلی در مناطق ۲۲ گانه تا هنگام تدوین و تصویب نهایی بودجه در شورای اسلامی شهر تهران ادامه می یابد.

شهردار منطقه ۲۰ تهران – شهرری نیز در این بازدید ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج گفت: در راستای اجرای «طرح رصد» با حضور رییس و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، طرح های توسعه محلات و پروژه های فرهنگی، ورزشی و عمرانی منطقه ۲۰ بازدید و بررسی شد.

سید محمد ناظم رضوی افزود: با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، نایب رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی و  احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران، مراحل بازسازی تپه تاریخی چشمه علی، زمین های بی دفاع شهری در محلات نواحی یک و پنج، کانال محله عباس آباد و بهبود خدمات حمل و نقل و ترافیک در بزرگراه ها مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در ادامه این بازدیدها، با تشکیل نشست تخصصی با حضور رئیس و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه، نخبگان، معتمدان و امنای محلات و مدیران ارشد این منطقه، معضلات و مشکلات محله های  این  منطقه بررسی شد.

رضوی با اشاره به اینکه در این جلسه نخبگان و معتمدان محله ها نظرات خود را برای بهبود و ارتقای کیفیت زندگی در شهرری و  اقدامات مدیریت شهری این منطقه مطرح کردند، ادامه داد: در این جلسه بر بودجه ریزی مشارکتی و محله محور با محوریت رضایت شهروندان و ایجاد سامانه های نظرسنجی تاکید شد.

شهردار منطقه ۲۰ تهران – شهرری با تاکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های نخبگان و شهروندان مسئولیت پذیر در شهرری اظهار داشت: خواست اصلی مدیریت شهری در ری این است که به عنوان منطقه ویژه مدنظر اعضای شورای شهر باشد و ما برای تغییر نگاه شهرنشینی به شهروندی تلاش می کنیم.

صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر گفت: برای شتاب گیری روند حرکت شتابان توسعه در ری باید طرح تفصیلی منطقه ۲۰ بازنگری شود تا بتوان حکمرانی محلی و بومی را در آن قرار داد و یک گفتمان جامع توسعه محور طراحی کرد.

طرح ابتکاری کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با عنوان «طرح رصد» با هدف بررسی میدانی مسائل و چالش‌های اولویت دار شهر تهران در منطقه ۲۰ با بازدید میدانی انجام شد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=1010

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.