افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024

درخششی دیگر از هنرمندان تئاتر شهرستان ری

  • کد خبر : 18616
  • 13 آذر 1401 - 16:54
درخششی دیگر از هنرمندان تئاتر شهرستان ری
تنها اثر راه یافته شهرستان ری به بخش مسابقه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران حائز رتبه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، در مراسم اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران که با حضور محمد خراسانی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، امیرحسین شفیعی دبیر انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و دبیر جشنواره، کوروش زارعی مدیر  هنرهای نمایشی حوزه هنری و دبیر جشنواره فجر و جمعی از مسئولین و اعضای انجمن هنرهای نمایشی در پردیس تئاتر تهران برگزار شد، هنرمندان تئاتر شهرستان ری در بخش مسابقه این جشنواره حائز رتبه شدند.

بر پایه این گزارش  نمایش «می‌خواهم میوسوف را ببینم» تنها اثر راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره با دریافت سه جایزه در بخش های بازیگری و کارگردانی در بین برگزیدگان جشنواره جای گرفت.

در بخش بازیگری زن، دیپلم افتخار و تندیس بهترین بازیگری زن و کسب رتبه دوم به  صورت مشترک به “حدیث نجات” و “متین تاجیک” برای نمایش  «می‌خواهم میوسوف را ببینم» از  ری تعلق گرفت.

همچنین لوح تقدیر رتبه دوم بازیگری مرد و جایزه نقدی به صورت مشترک به “رضا محمدیان”  برای نمایش «پهلوان قلیچ»  از  پیشوا و “محمدجواد حبیبی”  برای نمایش «می‌خواهم میوسوف را ببینم» از  ری اهدا شد.

در بخش کارگردانی نیز لوح تقدیر رتبه دوم کارگردانی و جایزه نقدی به “محمدجوادحبیبی” برای نمایش «می‌خواهم میوسوف را ببینم»  از  ری تعلق گرفت.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=18616
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.