افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 3 July , 2024

برپایی نمایشگاه های مختلف فرهنگی و هنری در استان تهران

  • کد خبر : 10481
  • 29 خرداد 1401 - 17:41
برپایی نمایشگاه های مختلف فرهنگی و هنری در استان تهران
میزبانی شهرستان قدس از نمایشگاه نقاشی و طراحی "بوم و آب"، افتتاح نمایشگاههای نقاشی در فیروزکوه، نمایشگاه سالانه هنرستان هنرهای زیبای دختران و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج خواهران در نگارخانه هنر اسلامشهر از جمله مهمترین اخبار فرهنگی و هنری استان تهران در روزهای اخیر هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، در نمایشگاه نقاشی هنرجویان مجتمع فرهنگی هنری آفرینش شهرستان فیروزکوه، آثار طراحی، سیاه قلم، آبرنگ و پاستیل  رنگ روغن هنرجویان این شهرستان، در معرض دید عموم قرار گرفت.

علاقمندان می توانند همه روزه تا تاریخ پنجم تیرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ با مراجعه به نگارخانه مهر مجتمع فرهنگی هنری آفرینش، از این نمایشگاه بازدید کنند.

برپایی نمایشگاه نقاشی و طراحی “بوم و آب” در مجتمع فرهنگی شمس تبریزی قدس

در این نمایشگاه بیست و یک تابلو از آثار نقاشی و آبرنگ  با عنوان ” بوم و آب ” همه روزه از تاریخ ۲۳ خردادماه  تا دوم تیر ماه برای بازدید علاقمندان هنرهای تجسمی به نمایش درآمد.

نسترن محرابی خالق این آثار گفت: موضوع آثار نقاشی این نمایشگاه، طبیعت  و پرتره هایی از بزرگان هنر این مرز و بوم می‌باشد که در معرض دید علاقمندان به هنر گذاشته شده است.

برپایی نمایشگاه های مختلف فرهنگی و هنری در استان تهران

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج خواهران در نگارخانه هنر اسلامشهر

در این نمایشگاه فعالیت های بسیج؛ دیدار از خانواده های شهدا، توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های مددجو(کمک مؤمنانه)، صندوق خیریه برای برطرف شدن نیاز مددجوها، جذب نیروهای بسیج و گردان ها، برگزاری جشن ها و هیأت ها  در معرض دید عموم علاقمندان قرار گرفت.

برگزاری مشاوره های فردی و گروهی در خصوص تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزند، مهد و پیش دبستانی، مانور امر به معروف، کلاس های آموزشی، حلقات صالحین، دیدار از خانواده شهدا، تقدیر از سادات محله اسلامی  جز رزومه کاری حوزه های بسیج است.

نمایشگاه فوق به مدت سه روز در نگارخانه هنراسلامشهر برپا و پذیرای عموم علاقمندان و بازدید کنندگان بود.

برپایی نمایشگاه های مختلف فرهنگی و هنری در استان تهران

افتتاح نمایشگاه سالانه هنرستان هنرهای زیبای دختران

آثار هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای دختران طی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در یک نمایشگاه پنج روزه با نام نمایشگاه سالانه در معرض دید عموم قرار گرفت.

افتتاحیه این نمایشگاه با حضور مصطفی نصیری نماینده مدیرکل در امور هنرستان ها، زهرا ملکی نماینده مدیرکل در امور زنان و خانواده، مجید زرین مو مسئول روابط عمومی و فاطمه نیکخواه مدیرهنرستان به همراه معاونان و کادر هنرستان، اولیاء و هنرجویان و هنرآموزان برگزار شد.

مدیر هنرستان هنرهای زیبای دختران گفت: تقویت کار گروهی و شناسایی و پرورش استعدادهای هنری از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است که یکی از مهمترین افتخارات و مزیت های هنرستان هنرهای زیبای دختران برگزاری نمایشگاه سالیانه است، این نمایشگاه هر ساله جهت دیده شدن آثار هنر جویان برگزار میشود که خوشبختانه با بازدید و استقبال همراه می گردد.

فاطمه نیکخواه افزود: تلاش هنرجویان و پشتکار آنها و همچنین نکته سنجی و ریز بینی و رفع ایرادات توسط هنرآموزان کوشا، موجب گردیده تا نمایشگاه های این هنرستان با شکوه و بی نظیر برگزار شود.

وی به برخی از بازخوردهای خوب این نمایشگاه بر روی هنرجویان اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه حاضر می‌تواند نقطه شروع کارهای حرفه‌ای‌تر شود تا هنرجو بازده دوره‌های آموزشی خودش را نشان دهد.

نیکخواه قابلیت‌ها و استعدادهای هنری هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای دختران را قابل‌توجه دانست و افزود: اگر آینده هنر و شکوفایی آن مد نظر است باید آموزش آن را نیز اولویت بخشید و عرصه را برای پرورش هنرجویان علاقه‌مند به شاخه‌های هنری فراهم کرد.

نمایشگاه آثار سالیانه هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای دختران با ۴۵۰ اثر از ۱۹۸ هنرجو در رشته های گرافیک، نقاشی، نمایش، سینما و انیمیشن در ابعاد و تکنیک های متنوع تا یکم تیرماه همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۱۲ به نشانی خیابان انقلاب – پیچ شمیران – خیابان شهید نورمحمدی (تنکابن) -پایین تر از چهار راه هدایت – کوچه بصیرالملک پلاک۲ پذیرای علاقه‌مندان است.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=10481

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.