افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 30 April , 2024

فعالیت ۲۴۰ مرکز کاریابی در استان تهران

  • کد خبر : 19467
  • 19 دی 1401 - 14:37
فعالیت ۲۴۰ مرکز کاریابی در استان تهران
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: در این استان ۲۴۰ مرکز کاریابی در قالب ۱۴۹ کاریابی داخلی، ۸۴ کاریابی خارجی و هفت کاریابی ویژه فعالیت‌های دریایی مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حامد ویس کرمی روز دوشنبه در نشست با انجمن کاریابی‌های استان تهران با اشاره به نقش دفاتر کاریابی و هدایت شغلی متقاضیان افزود: این دفاتر به عنوان یکی از ابزارهای مدیریت بازار کار، حلقه اتصال کارجویان و کارفرمایان هستند و می توانند نفش موثری در مدیریت بازار کار داشته باشند.

وی آموزش های روزآمد، شناخت و تحلیل واقعیت های بازار کار استان، شناسایی نیازهای بازار کار و ارتباط مستمر با بخش تولید را از ضرورت های کاری دفاتر کاریابی خواند و از تاسیس ۲۵ کاریابی جدید حقیقی و الکترونیک در استان تهران خبر داد.

به گفته این مسئول تاسیس دفاتر کاریابی استان تهران را نسبت به سال گذشته از ۲۵۷ درصد رشد برخوردار بوده است.

فعالیت ۲۴۰ مرکز کاریابی در استان تهران

مدیرکل تعاون کارو رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به اهمیت ایجاد مراکز مشاوره‌ و خدمات کارآفرینی در ترویج و توسعه کارآفرینی در این استان، خاطرنشان کرد: صدور مجوز مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در این استان در ۹ ماه سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته دارای رشد بیش از ۶۵ درصدی است.

وی اضافه کرد: طی سال جاری در استان تهران در مجموع ۵۶ مجوز در حوزه‌های مختلف کارآفرینی مشتمل بر ۳۳ مجوز مرکز مشاوره کارآفرینی، ۱۰ مجوز شتاب دهنده، پنج مجوز فضای کاری مشترک و هشت مجوز کافه کارآفرینی صادر شده است.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=19467
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.