افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024

برگزاری مراسم روز حسابدار در شبکه بهداشت ری

  • کد خبر : 19193
  • 23 آذر 1401 - 10:59
برگزاری مراسم روز حسابدار در شبکه بهداشت ری
با حضور دکتر علی تاجدار، سرپرست، دکتر آرمان مدرس معاون بهداشت و دکتر مجید دل آور معاون اجرایی، محسن فتح اله، مسئول امور مالی و حسابداری، کارشناسان ستادی واحد حسابداری و صندوق داران مراکز خدمات جامع سلامت، مراسم گرامی داشت روز حسابدار در سالن اجتماعات شبکه بهداشت ری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، با حضور دکتر علی تاجدار، سرپرست، دکتر آرمان مدرس معاون بهداشت و دکتر مجید دل آور معاون اجرایی، محسن فتح اله، مسئول امور مالی و حسابداری، کارشناسان ستادی واحد حسابداری و صندوق داران مراکز خدمات جامع سلامت، مراسم گرامی داشت روز حسابدار در سالن اجتماعات شبکه بهداشت ری برگزار شد.

دکتر علی تاجدار، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، ضمن تبریک روز حسابدار به همکاران حسابدار و صندوق دار و تجلیل و قدردانی از زحمات آنها گفت: فعالیت های مرتبط با امور مالی و حسابداری تلاش، دقت و مسئولیت پذیری زیادی را طلب می کند و خوشبختانه این ویژگی ها در همکاران حسابدار و صندوق دار شبکه بهداشت ری وجود دارد.

دکتر تاجدار با اشاره به اهمیت کار صندوقداران گفت: همکاران صندوق دار در پیشانی درگاه خدمت مراکز خدمات جامع سلامت و در واقع در اولین سطح مواجه با ارباب رجوع قرار دارند و با روحیه ای شاداب و سعه صدر پاسخ مراجعینی را می دهند که بعضا ممکن است ناراحتی هایی هم داشته باشند و وقتی با روی گشاده و پاسخگویی شما برخورد می کنند، با آرامش بیشتری خدمت خود را از سایر همکاران دریافت می کنند.

در ادامه محسن فتح اله مسئول حسابداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری نیز ضمن تبریک روز حسابدار به همکاران ستادی حسابدار و صندوق داران مراکز محیطی گفت: این مراسم با حمایت دکتر تاجدار مدیر شبکه بهداشت ری و برای اولین بار است که برگزار می شود، جایگاه حسابداری و امور مالی شبکه بهداشت بسیار مهم و تاثیر گذار است و این شغل به همراه خود استرس و نگرانی هایی های  در پی دارد و امیدواریم با راه اندازی سامانه جدید کارانه ی عملکردی دانشگاه (CIS)، ضمن آموزش همکاران و مدیریت آسان تر صندوق های دریافت و پرداخت شاهد فعالیت دقیق تر و با نگرانی های کمتر همکاران باشیم.

فتح اله ادامه داد: در تلاشیم با حمایت مدیر شبکه بهداشت ری، و برگزاری مراسم هایی از این دست، روحیه، نشاط و شادابی همکاران را افزایش دهیم.

در این مراسم دست نوشته هایی توسط معصومه شعبانی و ندا متهور برای گرامی داشت روز حسابدار و تجلیل از زحمات آنها خوانده شد و جمعی از همکاران خاطرات و مشکلات محیط کار خود را بیان کردند.

در پایان مراسم دکتر علی تاجدار، با اهدای لوح تقدیر و هدایای مهناز طاهری پور، مدیر امور مالی دانشگاه، از زحمات و تلاش های همکاران حسابدار و صندوق دار تجلیل و قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=19193

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.