افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024

مراسم پایان طرح دندانپزشکان شبکه بهداشت ری

  • کد خبر : 19065
  • 21 آذر 1401 - 13:53
مراسم پایان طرح دندانپزشکان شبکه بهداشت ری
در مراسمی با حضور دکتر علی تاجدار، سرپرست، دکتر مجید دل آور، معاون اجرایی، دکتر فاطمه سعیدی مسئول، آرزو سیفی سیفی، کارشناس واحد سلامت دهان و دندان، گیتی هاشمی، مسئول واحد گسترش، دکتر مریم اثنی عشری، مسئول واحد آموزش بهداشت و ارتقای سلامت، محسن فتح اله، مسئول امور مالی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و دندانپزشکان مراکز خدمات جامع سلامت، از زحمات دکتر بهار دادخواه و دکتر مهکامه آقایی در پایان طرح دو ساله خدمت در مراکز خدمات جامع سلامت شبکه بهداشت ری با اهدای هدایا تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، در مراسمی با حضور دکتر علی تاجدار، سرپرست، دکتر مجید دل آور، معاون اجرایی، دکتر فاطمه سعیدی، مسئول، آرزو سیفی، کارشناس واحد سلامت دهان و دندان، گیتی هاشمی، مسئول واحد گسترش، دکتر مریم اثنی عشری، مسئول واحد آموزش بهداشت و ارتقای سلامت، محسن فتح اله، مسئول امور مالی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و دندانپزشکان مراکز خدمات جامع سلامت، از زحمات دکتر بهار دادخواه و دکتر مهکامه آقایی در پایان طرح دو ساله خدمت در مراکز خدمات جامع سلامت شبکه بهداشت ری با اهدای هدایا تجلیل و قدردانی شد.

 در ابتدای مراسم دکتر بهار دادخواه و دکتر مهکامه آقایی با ارائه پاورپوینت هایی گزارش فعالیت های دو ساله خود را در مراکز خدمات جامع سلامت شبکه بهداشت ری، اعم از آموزش ها، خدمات دندانپزشکی، شرکت در برنامه ها و فعالیت های بین بخشی، خدمات دوران کرونا و … را برای حاضرین ارائه کردند.

در ادامه دکتر فاطمه سعیدی مسئول واحد سلامت دهان و دندان شبکه بهداشت ری گفت: سنت تجلیل و قدردانی از زحمات همکاران دندانپزشک که دو سال از عمر خود را در قالب طرح برای خدمت در شبکه های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت می گذرانند کار ارزشمندی است و باعث دلگرمی سایر همکاران شاغل می شود.

وی ادامه داد: فعالیت های تمامی همکاران دندانپزشک در مراکز بسیار مهم و تاثیر گذار است و با بیان ویژگی های دکتر دادخواه و دکتر آقایی از زحمات آنها قدردانی و برای آنها آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

دکتر علی تاجدار، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با اشاره به اهمیت توجه به سلامت دهان و دندان گفت: فرصت خدمت در شبکه های بهداشتی درمانی و مراکز خدمات جامع سلامت، فرصت بسیار ارزشمندی برای کمک گروهی از مردم است که بعضا از شرایط مناسب اقتصادی برخوردار نیستند و همین موضوع تاثیر اساسی بر سلامت آنها بویژه سلامت دهان و دندان دارد.

 وی با تاکید بر نقش و جایگاه علمی و عملی دندانپزشکان در نظام بهداشتی کشور گفت: ارائه خدمات سلامت دهان و دندان در سطح اول خدمات بهداشتی درمانی کشور در پیشگیری از بروز مشکلات و بیماری های دهان و دندان بسیار موثر است. دکتر تاجدار ادامه داد: فعالیت های آموزشی بهداشت دهان و دندان در گروه های هدف همچون مادران باردار، کودکان و خدماتی مثل فیشور سیلنت و … در مراکز خدمات جامع سلامت می تواند در کاهش هزینه های فراوان در آینده در این بخش برای دریافت خدمات درمانی جلوگیری کند.

سرپرست شبکه بهداشت ری ادامه داد: همانطور که در ارائه فعالیت های دکتر دادخواه و دکتر آقایی به خوبی مشاهده شد، دندانپزشکان شبکه بهداشت ری در کنار تمام فعالیت های خود، در ایام کرونا نیز پا به پای سایر گروه‌های بهداشتی برای مقابله با این بیماری به میدان آمدند و از هیچ تلاشی دریغ نکردند، در شیفت های صبح، عصر و ایام تعطیل در مراکز خدمات جامع سلامت و تجمیعی واکسیناسیون فعالیت های مختلفی را انجام دادند و این جای قدردانی دارد.

دکتر تاجدار در بخش پایانی صحبت خود از زحمات ارزشمند دکتر بهار دادخواه و مهکامه آقایی قدردانی و ابراز امیدواری کرد، گذرندان طرح در شبکه بهداشت ری با خاطرات خوبی برای آنها همراه بوده و برایشان در ادامه مسیر زندگی سربلندی و سلامت آرزو کرد.

 در پایان مراسم با اهدای هدایایی به یادگار از زحمات دکتر بهار دادخواه و دکتر مهکامه آقایی تجلیل و قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=19065

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.