افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024

تجلیل از ایثار گران و رزمندگان دفاع مقدس

  • کد خبر : 15640
  • 16 مهر 1401 - 12:06
تجلیل از ایثار گران و رزمندگان دفاع مقدس
مراسم تکریم و تجلیل از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس با حضور سرهنگ ابراهیم رفیعی فرمانده بسیج ادارات شهرستان ری ،داود خادم سرپرست بهزیستی شهرستان ری ، معاون پشتیبانی، محمد علی بیگدلی امام جماعت و ایثارگران بهزیستی شهرستان ری برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، جلیل از ایثار گران و رزمندگان دفاع مقدس مراسم تکریم و تجلیل از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس با حضور سرهنگ ابراهیم رفیعی فرمانده بسیج ادارات شهرستان ری ،داود خادم سرپرست بهزیستی شهرستان ری ، معاون پشتیبانی، محمد علی بیگدلی امام جماعت و ایثارگران بهزیستی شهرستان ری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سرپرست بهزیستی شهرستان ری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس برلزوم وحدت، همدلی و تقویت روحیه ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت : امروز به پشتوانه دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس و پاسداشت خون شهدای اسلام شاهد جامعه ای قدرتمند و سرفراز در تمامی صحنه ها و عرصه های مختلف هستیم.
خادم در این مراسم شهدا و رزمندگان را بهترین و ارزشمندترین الگو برای همه عنوان کرد و اظهار داشت: تمامی کارکنان بهزیستی ایثارگر هستند که همیشه و در همه حال بصورت فعال در عرصه خدمت بی منت به معلولین، مددجویان و جامعه هدف حداکثر توان خود را مصروف می دارند. در ادامه فرمانده بسیج ادارات شهرستان ری نیز ضمن تکریم و قدردانی از رشادتهای ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت: با توجه به شرایط موجود و مشکلات اقتصادی برهمه ما لازم و ضروری است که با عزم و همت عمومی همچون سالهای جنگ تحمیلی در مقابل دشمنان ایستادگی نماییم.
وی با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز مدیون افرادی است که با جان و مال خود از تمامیت ارضی میهن اسلامی دفاع کردند تصریح کرد: باید از این ارزش ها به نحو احسن دفاع کرده و در انتقال این اندوخته ها به نسلهای آینده کوشا باشیم. در پایان این مراسم از رزمندگان و ایثارگران شاغل در بهزیستی شهرستان با اهداء لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.
لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=15640

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.