افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024
در هفته دفاع مقدس ،

بیستمین محفل اسوه های صبر و ایستادگی در منزل سردار شهید حاج خداکرم برگزار شد

  • کد خبر : 15248
  • 08 مهر 1401 - 12:38
بیستمین محفل اسوه های صبر و ایستادگی در منزل سردار شهید حاج خداکرم برگزار شد
بیستمین محفل اسوه های صبر و ایستادگی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران در منزل سردار شهید حاج جواد حاج خداکرم در هفته دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، بیستمین محفل اسوه های صبر و ایستادگی، باحضور اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و سیامک حاتمی رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۱۰و۱۱ در منزل سردار شهید حاج جواد حاج خداکرم برگزار شد.

اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در ادامه این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، اظهار داشت: مادران و همسران شهدا نمونه بارز صبر، ایستادگی و ایثار هستند. مادران شهدا الگوهای‌ جوانان، نسل چهارم هستند.

محفل اسوه های صبر و ایستادگی دیدار هفتگی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با جمعی از مادران و همسران شهدا است که در تمام دوران مدیریت مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برای نخستین بار صورت گرفته‌است که هر هفته در یکی از مناطق ۱۲ گانه بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برگزار می‌شود و جامعه هدف با حضور در این محفل مشکلات خود را مطرح و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ همراه با رییس منطقه متبوع مشکلات را بررسی و درصدد حل آن بر می آیند.

بیستمین محفل اسوه های صبر و ایستادگی در منزل سردار شهید  حاج خداکرم برگزار شد

بیستمین دیدار محفل اسوه های صبر و ایستادگی بود که نخستین بار، منزل سردار شهید حاج جواد حاج خداکرم در ۶ مهرماه در منطقه ۱۰ و ۱۱ صورت گرفت و این دیدار ها به صورت مستمر و هفتگی ادامه دارد.

فرمانده شهید ناحیه انتظامی استان سیسان و بلوچستان

بیستمین محفل اسوه های صبر و ایستادگی در منزل سردار شهید  حاج خداکرم برگزار شد

سردار شهید جواد خدا کرم در سال ۱۳۳۴ در یکی از محله‌های جنوب تهران در یک خانواده مذهبی دیده به جهان گشود از همان کودکی به اهل بیت عصمت و طهارت عشق می‌ورزید او یکی از بنیانگذاران هیئت محبان الهادی بود ضمن درس خواندن به ورزش سنتی باستانی علاقه داشت، یکی از پیشکسوتان این ورزش بود در دوران جوانی تحت تأثیر برادر بزرگ خود سردار عزیز پاسدار شهید ابراهیم حاج خداکرم قرارگرفت و مبارزات سیاسی خود را شروع کرد اعلامیه‌ها ورساله امام خمینی را می‌گرفت و پخش می‌کردند خدمت به نظام منفور پهلوی را حرام می‌دانستند و هیچکدام از این برادران حاضر به خدمت سربازی نشدند.

نحوه شهادت

ایشان در ملاقت‌های مردمی اطلاعات خوبی را بدست می‌آوردند یکی ازاین خبرها این بودکه از منطقه‌ای بنام شیلردر شهرستان زابل افراد قاچاقچی و اشرار عبور می‌کنند که ۲۵ آبان ۷۶ شخصاً در آن محل حضور پیدا می‌کند و مشاهده می‌کند که کانال‌هایی که احداث شده تا اشرار نتوانند عبور کنند پر شده و ازاین منطقه عبور می‌کنند که ایشان خود در منطقه باقی می‌مانند تا این محل پاکسازی شود تا اشرار نتوانند از این کانال عبور کنند که کار بطول می‌کشد و هوا تاریک می‌شود که در برگشت به شهرستان زابل با یک گروه از اشرار برخورد و از ناحیه چشم چپ مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و بلافاصله به شهادت می‌رسد.

مسئولیت‌های سردار شهید حاج خدا کرم

فرمانده کمیته انقلاب اسلامی مسجد علی‌ابن ابیطالب (ع)

عضو شورای فرماندهی ستاد ۶ منطقه ۱۰ تهران

فرمانده ستاد چهار منطقه ۱۰ تهران

فرمانده ستاد ۲ منطقه ۲ کمیته انقلاب اسلامی تهران

فرمانده ستاد امر به معروف و نهی از منکر کمیته انقلاب اسلامی استان تهران

فرمانده اداره مرزگلوگاه‌های کشور وفرمانده دژبان کل کمیته انقلاب اسلام کشور

فرمانده پادگان قوامین و معاونت آموزش لشکر ۲۸ روح الله و …

فرمانده عملیات کمیته انقلاب اسلامی آذربایجان غربی و کردستان

بعد ازادغام نیروها معاونت هماهنگ کننده استان تهران و فرمانده نیروی انتظامی کرج

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان قم تا سال ۷۴

جانشین ناحیه سیستان و بلوچستان سال ۷۴

فرمانده ناحیه انتظامی استان سیسان و بلوچستان از سال ۷۵ تا تاریخ شهادت در آبانماه سال ۷۶

روحش شاد و یادش گرامی باد.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=15248

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.