افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 16 May , 2024

توسعه شبکه آب آشامیدنی روستای مرتضی‌گرد تهران

  • کد خبر : 2807
  • 06 دی 1400 - 16:43
توسعه شبکه آب آشامیدنی روستای مرتضی‌گرد تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، محمدکاظم عقا روز دوشنبه به خبرنگاران افزود: این طرح توسعه شبکه از ابتدای آذرماه آغاز و با اجرای عملیات لوله گذاری در ضلع غربی خیابان امام حسین (ع) به طول یکهزار و ۱۳۵ متر پایان یافت. وی با اشاره به اینکه همزمان با اجرای عملیات لوله گذاری، پنج دستگاه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، محمدکاظم عقا روز دوشنبه به خبرنگاران افزود: این طرح توسعه شبکه از ابتدای آذرماه آغاز و با اجرای عملیات لوله گذاری در ضلع غربی خیابان امام حسین (ع) به طول یکهزار و ۱۳۵ متر پایان یافت.

وی با اشاره به اینکه همزمان با اجرای عملیات لوله گذاری، پنج دستگاه شیرخط ۴۰۰، ۳۰۰ و ۲۵۰ میلی متری نصب و ۲۵ رشته سه راه گیری از خطوط نیز انجام شده است، اظهار داشت: برای اجرای طرح توسعه شبکه در روستای بزرگ مرتضی گرد، ۲۳ میلیارد ریال اعتبار از محل تبصره سه هزینه شده است.

عقا اضافه کرد: با انجام این طرح توسعه ای، بخش عمده از مشکلات آب شرب روستای مرتضی گرد حل شده و در نتیجه موجب افزایش رضایتمندی عمومی می شود.

ناحیه سه (خانی آباد) شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ شهرری با ۶۹ هزار و ۷۴ مشترک آب شهری و ۶۱ هزار و ۹ مشترک روستایی، جمعیتی نزدیک به ۶۳۰ هزار نفر را در منطقه های ۱۹ و ۱۶ شهرداری تهران و بخش هایی از منطقه ۱۷ زیر پوشش خدمات رسانی دارد.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=2807

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.