افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024

توسعه فعالیت های تربیت بدنی و اجتماعی یکی از پیشران های توسعه اجتماعی

  • کد خبر : 1663
  • 13 آذر 1400 - 22:10
توسعه فعالیت های تربیت بدنی و اجتماعی یکی از پیشران های توسعه اجتماعی
فرماندار ویژه شهرستان ری: یکی از مهمترین مسائل موجود در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بحث توسعه فعالیت های ورزشی و امور تربیتی و پرورشی است که این امر زمینه ساز ارتقاء جایگاه جامعه در حوزه های مختلف است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه “کارگروه استعدادیابی ورزش دانش آموزی شهرستان” گفت: یکی از مهمترین مسائل موجود در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بحث توسعه  فعالیت های ورزشی و امور  تربیتی و پرورشی است  که این امر زمینه ساز  ارتقاء جایگاه جامعه در حوزه های مختلف است.
توکلی ادامه داد: موضوع سلامت جسمی ، امور  اخلاقی و اجتماعی میبایست در آموزش ها و طرح های مختلفی که جهت اجرا در مدارس تدوین می شوند بیش از پیش مورد تاکید قرار گرفته و برنامه های ورزشی و تفریحات سالم در برنامه های آموزشی مدارس برای تمامی دانش آموزان افزایش یابد.
وی گفت: امروزه نقش ورزش و جایگاه تربیت بدنی بعنوان یکی از پیشران های توسعه در امر اجتماعی و افزایش نشاط مورد توجه قرار گرفته که پرداختن به این موضوع در بدنه آموزش و پرورش و فدراسیون ورزش های دانش آموزی اقدام بنیادی است.
فرماندار شهرستان ری بیان نمود: فدراسیون ورزش های دانش آموزی با بهره گیری از روش های نوین و علمی در راستای استعدادیابی، بروز شدن  دوره های ورزشی  براساس شرایط جامعه و بهره گیری از الگوهای ورزش های محلی قوی تر از گذشته می بایست ورود کند .
وی در پایان اضافه کرد: مجموع این اقدامات سبب افزایش سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان امروز و  آینده سازان کشور خواهد شد و نتایجی مانند افزایش امید و نشاط عمومی را در پی خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=1663

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.