افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 1 July , 2024

جلسه برنامه ریزی اقدامات پیشگیرانه از حوادث چهارشنبه پایان سال

  • کد خبر : 6138
  • 16 اسفند 1400 - 10:44
جلسه برنامه ریزی اقدامات پیشگیرانه از حوادث چهارشنبه پایان سال
با حضور معصومه جنتی سرپرست واحد بیماریهای غیرواگیر و کارشناس مسئولان واحد های ستادی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، جلسه برنامه ریزی اقدامات پیشگیرانه از حوادث چهارشنبه پایان سال برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، با حضور معصومه جنتی سرپرست واحد بیماریهای غیرواگیر و کارشناس مسئولان واحد های ستادی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، جلسه برنامه ریزی اقدامات پیشگیرانه از حوادث چهارشنبه پایان سال برگزار شد.

در ابتدا معصومه جنتی سرپرست واحد بیماریهای غیرواگیر شبکه بهداشت ری، گزارش کشوری حوادث ناشی از مواد منفجره در سال 1399 و آمار ثبت شده مصدومیت ها را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: طبق آمار وزارت بهداشت، بیشترین مصدومین حوادث چهارشنبه آخر سال مربوط به گروه سنی 15 تا 19 سال، محصلین و بیشترین عضو آسیب دیده چشم بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به گروههای آسیب پذیر جامعه، براساس شغل و سن افراد، از کارشناسان مسئول سایر واحدهای شبکه بهداشت خواستار مشارکت و برنامه ریزی برای انجام مصوبات جلسه و کاهش حوادث و  آسیب های ناشی از آن شد.

جنتی گفت: با توجه اهمیت اقدامات پیشگیرانه از عموم مردم درخواست می کنم، ضمن مراقبت از کودکان و نوجوانان خود و رعایت اصول ایمنی در این ایام، در صورت اطلاع از محل های تولید، توزیع یا فروش مواد محترقه، مراتب را به شماره 190 اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=6138

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.