افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024
فرماندار ویژه ری:

حامی نخبگان در تولید و صنعت هستیم

  • کد خبر : 19372
  • 28 آذر 1401 - 12:25
حامی نخبگان در تولید و صنعت هستیم
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: از نخبگان در بخش تولید و صنعت حمایت می کنیم تا زمینه توسعه صنایع دانش بنیان فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حمید زمانی روز یکشنبه در جریان بازدید سرزده از شرکت غیر فعال تولیدکننده موتور گیربکس بالابر شیشه خودرو که مشکلات آن در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان مطرح شده بود اعلام کرد: لازمه دستیابی به تولید و صنعت دانش بنیان حمایت از جوانانی است که وارد این حوزه شده اند.

وی با بیان اینکه فعالان حوزه دانش بنیان از میان جوانان نخبه هستند خاطرنشان ساخت: اکنون عده ای از این جوانان برای فعال سازی یک واحد تولیدی با ۱۰ سال رکود وارد شده اند و باید از آنان حمایت کرد.

زمانی تاکید کرد: این جوانان نه فقط برای فعال سازی چنین واحدی اقدام کرده اند بلکه با بهره گیری از دانش و فناوری روز، ماشین آلات آن را بروزرسانی کرده اند و اکنون در گیر و دار بروکراسی اداری معطل مانده اند.

فرماندار ویژه شهرستان ری مشکل اصلی این شرکت را روند طولانی پروسه اداری تغییر نام دفترچه شهرک صنعتی آن اعلام کرد و گفت: تمام توان خود را برای تسریع در رفع مشکل این واحد صنعتی به کار می گیریم.

حسن گل‌محمد مدیرعامل این شرکت نیز در جریان این بازدید بیان کرد: این شرکت ۱۰ سال پیش توسط کره ای ها ساخته شده و اکنون وجود خارجی ندارد.

وی تحریم ها و عدم همکاری شرکت های خارجی را فرصتی برای خودکفایی در تعمیر دستگاه تولید الکتروموتور دانست و بازار فروش محصول آن را شرکت های خودروسازی سایپا و ایران خودرو معرفی کرد.

وی افزود: تغییر نام دفترچه شهرک صنعتی این شرکت از عنوان سابق به نام جدید، بیش از یکسال طول کشیده و هنوز به سرانجام نرسیده است.

وی ادامه داد:اکنون با همکاری دیگر شرکت های دانش بنیان بسیاری از قطعات مورد نیاز را داخلی سازی کرده ایم و برنامه اشتغالزایی ۴۰۰ نفری را در دستور کار داریم.

  
  
  

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=19372

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.