افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024
فرماندار ری:

شاهد رشد چشمگیر حضور بانوان در تمامی عرصه های مهم هستیم

  • کد خبر : 3165
  • 06 بهمن 1400 - 15:45
شاهد رشد چشمگیر حضور بانوان در تمامی عرصه های مهم هستیم
حسین توکلی کجانی گفت: به برکت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، در سطح جامعه ما شاهد رشد چشمگیر حضور بانوان در تمامی عرصه های مهم هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و  فرماندار ویژه شهرستان ری در مراسم «بزرگداشت میلاد حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیه و گرامیداشت مقام زن» که باحضور بانوان شاغل در مجموعه فرمانداری ویژه شهرستان ری و بخشداری های تابعه در محل تالار خدمت فرمانداری برگزار گردید، ضمن عرض تبریک بمناسبت ایام سراسر نور و شادی ولادت حضرت صدیقه طاهره بیان کرد:

در این ایام فرخنده جای دارد یاد کنیم از مادران و همسران شهدا و جانبازان که در نهایت ایثار و گذشت سال‌ها رنج پرستاری از همسران و فرزندان خود را تحمل کرده و به تنهایی بار مشکلات زندگی را به دوش کشیده اند.

در ۲ سال گذشته با وجود اینکه با شرایط و محدودیت های کرونایی روبرو بوده ایم، اما گرامیداشت مناسبت روز مادر و بزرگداشت مقام زن را هیچ گاه فراموش نشده و همیشه قدردان زحمات و تلاش‌های بانوان گرامی شاغل در مجموعه فرمانداری، بخشداری ها، دهیاری ها و ادارات تابعه شهرستان بوده و هستیم. بانوانی که علاوه بر انجام وظایف شغلی خود در محل اداره، میبایست وظایف همسری و مادری خود را به بهترین نحو ممکن در کانون گرم خانواده خود اجرا نمایند که این بسیار مهم تر و دشوارتر از کار در اداره می باشد.

ما در بحث خانواده و زنان در مقاطع مختلف مانند پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس شاهد حضور چشمگیر و تاثیرگذار بانوان در تمامی میادین بوده‌ایم. در جنگ هشت ساله تحمیلی یکی از نقش های اساسی را بانوان ایفا نمودند که با تلاش های خود، با تربیت فرزندان و ایجاد شور و اشتیاق، زمینه حضور عزیزان دلشان، فرزندان، همسران و برادران خود را در جبهه های نبرد حق علیه باطل فراهم نمودند. در کنار آن در ایفای نقش پشتیبانی از جبهه ها نیز بسیار خوش درخشیدند.

برخلاف ادعاهای بی اساس و غلط برخی از افراد غربزده مبنی بر بی‌توجهی نظام جمهوری اسلامی به جایگاه زنان در جامعه، در طول ۴۳ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است ما شاهد رشد چشمگیر حضور بانوان در عرصه‌های مختلف مدیریتی، سیاسی، علمی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سایر عرصه ها بوده ایم که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور هرچه بیشتر بانوان در مدیریت جامعه در حوزه‌هایی مانند علم و دانش، پزشکی، مدیریت فرهنگی، مدیریت مذهبی و مدیریت آموزشی، در سال‌های اخیر شاهد رشد روز افزون حضور بانوان در سطح جامعه می باشیم.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=3165

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.