افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024

متقاضیان برای مراسم اعتکاف حرم عبدالعظیم (ع) ثبت‌نام کنند

  • کد خبر : 3159
  • 06 بهمن 1400 - 15:05
متقاضیان برای مراسم اعتکاف حرم عبدالعظیم (ع) ثبت‌نام کنند
روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) اعلام کرد: متقاضیان برای شرکت در مراسم اعتکاف حرم عبدالعظیم (ع) می توانند از روز شنبه ۹ بهمن ماه به مدت سه روز نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، ثبت نام متقاضیان شرکت در آیین اعتکاف صرفاً اینترنتی و به صورت قرعه کشی است و امکان ثبت نام حضوری وجود ندارد.

این گزارش می افزاید: متقاضیان شرکت در این مراسم معنوی در زمان تعیین شده به پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) به نشانی www.abdulazim.com مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره های ۵۱۲۲۵۵۴۰ و ۵۱۲۲۵۵۰۵ تماس حاصل کنند.

این گزارش آورده است: با توجه به شیوع ویروس کرونا، این آیین معنوی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و یک سوم ظرفیت موجود برگزار خواهد شد.

در این گزارش آمده است: از همین رو متقاضیان همه شرایط اعلام شده در سایت را هنگام ثبت نام با دقت مطالعه و پس از پذیرش موارد مذکور، ثبت نام کنند زیرا در غیر این صورت امکان حضور متقاضیان در مراسم فراهم نخواهد شد.

براساس اعلام روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) اسامی نهائی معتکفان صرفا بر اساس قرعه کشی تعیین و اعلام خواهد شد.

مراسم معنوی اعتکاف همه ساله از ۱۳ تا ۱۵ ماه رجب و ایام ولادت مولا امیرالمومنین علی (ع) در مساجد جامع سراسر کشور برگزار می شود که امسال همزمان با ۲۶ تا ۲۸ بهمن ماه خواهد بود.

اعتکاف بزرگترین پیشامد توحیدی و معنوی پیش از ماه رمضان  و در لغت به مفهوم گوشه نشینی است، معتکف گوشه ای را برای خویش بر می گزیند و در خلوتی معنوی به ذکر خداوند می پردازد.

اعتکاف همزمان با سحرگاهان روز سیزدهم رجب آغاز می شود و معتکف به مدت سه روز از درون مسجد جز برای انجام اعمال ضروری مانند شهادت دادن خارج نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=3159

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.