افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024
عضو شورای شهرستان ری:

مجوز فروش اوراق مشارکت بازآفرینی محله نفرآباد به بانک شهر داده شد

  • کد خبر : 7173
  • 27 اسفند 1400 - 17:35
مجوز فروش اوراق مشارکت بازآفرینی محله نفرآباد به بانک شهر داده شد
عضو شورای شهرستان ری با اشاره به رفع موانع در فروش اوراق مشارکت بازآفرینی محله نفرآباد از صدور مجوز فروش این اوراق توسط بانک شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، چندی پیش با پیگیری های انجام شده در خصوص تخصیص اوراق مشارکت جهت بازآفرینی بافت فرسوده محله نفرآباد شهرری، وزیر کشور با تخصیص اوراق به میزان ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال موافقت کرد.

در این رابطه سیداحمد علوی با انتشار توییتی از صدور مجوز فروش اوراق مشارکت بازآفرینی محله نفرآباد توسط بانک مرکز به بانک شهر خبر داد و نوشت: با پیگیری های انجام شده بعد سالها همه موانع در مسیر فروش اوراق مشارکت در بازآفرینی محله نفرآباد رفع شد و بانک شهر مجوز فروش دریافت کرد.

وی ادامه داد: حالا شهرداری تهران میباست برای تغییر شرایط نفرآباد به نفع مردم با برنامه ریزی دقیق وارد عمل شود.

به گزارش ایرنا،  مشکل محدوده تاریخی نفرآباد با همکاری متخصصان سازمان میراث فرهنگی و اعضای تخصصی کمیسیون ماده ۵ و با دستور شهردار تهران با رعایت ارتفاع در محدوده بافت تاریخی حل شد و این طرح در قالب برنامه افق ۱۴۱۴ مدیریت شهری منطقه ۲۰ که با هدف توسعه مستمر شهرری تهیه شده است به سرانجام می رسد .

نفرآباد یکی از محله‌های قدیمی شهرری است که در مجاور حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) قرار دارد؛ این منطقه از شمال به میدان شهرری و از جنوب به بلوار سلمان فارسی می‌رسد.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=7173

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.