افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024

مردم در این جنگ ترکیبی جمهوری اسلامی را رها نمی‌کنند

  • کد خبر : 18482
  • 11 آذر 1401 - 18:06
مردم در این جنگ ترکیبی جمهوری اسلامی را رها نمی‌کنند
امام جمعه موقت شهرری گفت: دشمنان بدانند که مردم با این جنگ سایبری و ترکیبی که راه انداخته اید جمهوری اسلامی را رها نمی‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حجت الاسلام حسین محمد ابراهیم در خطبه نماز جمعه این هفته شهرری افزود: هر کسی در هر جایگاه و موقعیتی که قرار دارد باید در جهاد تبیین شرکت و ارزش های اسلام و نظام را بیان کند.

وی یادآور شد: در کشوری که تمام ارکان آن با حضور و رای مردم انتخاب می شود، عده ای آن را دیکتاتوری می نامند که ناشی از توطئه دشمنان است.

حجت الاسلام محمد ابراهیم اظهار داشت: باید با جهاد تبیین به جنگ با این دسیسه های دشمنان رفت همانگونه که حضرت زینب (س) پس از حادثه عاشورا یکه تاز میدان بود و حقایق قیام امام حسین(ع) را تبیین کرد.

خطیب جمعه شهرری خاطرنشان کرد: دشمنان امروز در یک جنگ تبیینی و روایت ها می خواهند جلوه این نظام را سیاه نشان دهند آنها با دروغ به میدان آمدند نگذارید آنها در این جنگ پیروز شوند.

وی ادامه داد: این نظام کشور مردم سالار دینی است و در این ۴۳ سال مردم با آرای خود به میدان آمدند و اکنون عده ای برای چنین نظامی می گویند دیکتاتور, معنای دیکتاتور را می دانید؟ دانشجو و دانش آموز مراقب باش اینها سخنان دشمنان است، همه بابد در این جنگ تببین شرکت کنیم.

حجت الاسلام ابراهیم با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه ادامه داد: سعی کنیم در ایام فاطمیه از مجالس عزای حضرت بهره مند شویم ائمه جماعت و هیات عزاداری ها را با شکوه برگزار کنند و باید نشان دهیم در این ایام عزادار حضرت هستیم و اعلام عزا و در مجالس عزا شرکت کنیم.

امام جمعه موقت شهرری گفت: مخاطبان را با سیره حضرت زهرا (س) آشنا کنیم امروز به بهره گیری از این سیره نیاز داریم.

وی مناسبت دیگر را فرا رسیدن سالروز تاسیس بسیج مستضعفان با فرمان امام راحل دانست و اضافه کرد: هر جایی در این کشور کاری بر زمین مانده باشد بسیجیان با اخلاص و بدون توقع حضور می یابند و کار را انجام می دهند و هر چه می گذرد از عمر انقلاب ما می گذرد به ضرورت فعالیت بسیج بیشتر پی می بریم.

حجت الاسلام ابراهیم افزود: هفته گذشته دیدار رهبر معظم انقلاب با بسیجیان بسیار شیرین بود و معظم له در این دیدار ابعاد مختلف، انتظارات و توصیه های خود را از بسیج بیان کردند.

وی اظهار داشت: در این اغتشاشات مورد ظلم قرار گرفت، شرف، عزت و افتخار این مملکت از بسیج است آن بیگانه پرستان هستند که چنین توهینی به بسبجیان می کنند.

امام جمعه موقت شهرری با بیان اینکه بسیجیان باید اهل ذکر، نماز، دعا و مسجد باشند، یادآور شد: ائمه جماعات و هیات امنای مساجد آغوش خود را به روی بسیجیان باز کنند که باز است اما ارتباط بسیجیان با مسجد نباید ضعیف باشد.

حجت الاسلام محمد ابراهیم با اشاره به فرا رسیدن میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: پرستاران فرشتگان رحمت الهی هستند و مانند فرشته ای کنار بیماران حضور پیدا می کنند، عده ای از این فرشتگان نیزوجود دارند که گمنان به خدمت پرستاری از جانبازان می پردازند که باید قدردان آنان بود.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=18482

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.