افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024

معاون امور بانوان رئیس جمهور از آسایشگاه کهریزک بازدید کرد

  • کد خبر : 15317
  • 09 مهر 1401 - 14:35
معاون امور بانوان رئیس جمهور از آسایشگاه کهریزک بازدید کرد
معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور به مناسبت روز سالمند از آسایشگاه خیریه کهریزک در شهرری بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، انسیه خزعلی روز شنبه در جریان سفر یکروزه به شهرستان ری، از آسایشگاه خیریه سالمندان بازدید و به مناسبت روز سالمند به مددجویان گل تقدیم کرد.

دکتر حسین نحوی نژاد مدیر آسایشگاه کهریزک نیز در جریان این بازدید ضمن اشاره به فعالیت های گسترده این آسایشگاه از  دهه ۵۰ تاکنون، از تلاش برای گسترش خدمات در منزل ، این موسسه خبر داد.

وی افزود: اکنون به ۸۰۰ مددجو در خانه و کنار خانواده خدمت درمانی و اجتماعی مورد نیاز ارائه می شود و به این طریق سالمندان و مددجویان همچنان از محبت و حضور گرم اعضای خانواده برخوردار هستند.

نحوی نژاد یادآورشد: یکی از خدمات خاصی که این آسایشگاه ارائه می کند مربوط به خدماتی بیماران مبتلا به ام اس است که تنها مرکز نگهداری این بیماران را راه اندازی کرده است.

مدیر آسایشگاه کهریزک از توسعه خدمات این آسایشگاه با هدف کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای سالمندان و کم توانان در قالب ۴۵ کارگاه فنی خبر داد و  به ایجاد فضایی برای ازدواج سالمندان و تشکیل خانواده در همین آسایشگاه اشاره کرد.

وی خواستار حمایت دولت در جلب همکاری و مشارکت بیمه ها به منظور برقراری بیمه خدمات اجتماعی برای بهره گیری در دوران سالمندی شد و یکی از مشکلات کنونی را افزایش روز افزون تعداد مبتلایان به آلزایمر برشمرد.

نحوی نژاد اعلام کرد: با توجه به آمار روز افزون این بیماران، این آسایشگاه در تلاش است تا کلینیک ویژه آلزایمر را راه اندازی کند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=15317

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.