افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 14 June , 2024

معاون رییس جمهور از فرهنگسرای عطر نرگس باقرشهر بازدید کرد

  • کد خبر : 15306
  • 09 مهر 1401 - 10:52
معاون رییس جمهور از فرهنگسرای عطر نرگس باقرشهر بازدید کرد
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از فرهنگسرای عطر نرگس که با هدف رسیدگی به امور خانواده و کارآفرینی در باقر شهر شهرستان ری ایجاد شده بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، انسیه خزعلی روز شنبه در جریان سفر یک روزه به شهرستان ری, از فرهنگسرای عطر نرگس باقرشهر بازدید و طی دیدار با سالمندان حاضر در این فرهنگسرا به این عزیزان به رسم مهربانی گل تقدیم کرد.

حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در جریان این بازدید گفت: این شهرستان به خاطر برخورداری از پشتوانه وزین فرهنگی و مذهبی، تربیت شدگانی دارد که ساختار خانواده متاثر از این فضاست و وضعیت خوبی دارد.

وی افزود: مسائل حاشیه ای که داریم به خاطر تغییر الگوی جمعیتی بوده و طرفدار پیدا کرده ولی با آن وضعیت سنتی که دارد نگرانی چندانی نداریم.

زمانی اظهار داشت: باقرشهر وقتی از شهرری جدا شد در قضیه ایجاد امکانات برای خانواده ها و آموزشی وضعیت خوبی داشت امروز حتی پیشرفت این شهر از خودشهرری نیز بیشتر است.

حسین قضاتلو شهردار باقر شهر نیز در جریان این بازدید گفت: شهرداری باقرشهر از سال ۷۵ جدای از منطقه ۲۰ تشکیل شد و ۵ دوره شورا داشته است.

وی خاطر نشان کرد: این مرکز بهمن ماه سال گذشته بازگشایی و مخروبه ای بود که باز آفرینی و با عنوان بانوان و خانواده و کارآفرینی فعال شد.

قضاتلو ادامه داد: طرح غربالگری به مناسبت روز سالمند و با حضور فاطمیون انجام می شود.در تلاشیم هر نیازی که هست برای خانواده ها رقم بزنیم و کنار آن فضایی برای کارآفرینی و آموزش داشته باشیم.

قضاتلو افزود: سوله ازدواج آسان هم آماده بهره برداری است اما نیاز به ۳ میلیارد تومان برای تجهیز دارد.

به گفته شهردار باقر شهر طبق سرشماری سال ۹۵ جمعیت این شهربه ۶۵ هزار نفر رسید اما اکنون با حضور اتباع و رشد جمعیت به ۹۰ هزار نفر می رسد.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=15306

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.