افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 6 July , 2024

نماینده جدید شهر قیامدشت در شورای شهرستان ری انتخاب شد

  • کد خبر : 12410
  • 02 مرداد 1401 - 17:33
نماینده جدید شهر قیامدشت در شورای شهرستان ری انتخاب شد
رییس شورای اسلامی شهر قیامدشت گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر،حسین سبحانی عضو این شورا به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر قیامدشت در شورای اسلامی شهرستان ری تعیین شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، وحید خسروآبادی رییس شورای اسلامی شهر قیامدشت مصوبات آخرین جلسه این شورا را اعلام کرد که بر اساس آن، بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر قیامدشت، “حسین سبحانی” عضو این شورا به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر قیامدشت در  شورای اسلامی شهرستان ری تعیین شد.

حسین سبحانی درباره بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی قیامدشت افزود: در محدوده شهر قیامدشت زمین هایی وجود دارد که بر اساس قانون موات محسوب می شوند و اجازه ساخت و ساز ندارند و در این جلسه در خصوص نحوه برطرف سازی این مشکل صحبت شد.

سبحانی با بیان اینکه این زمین های موات ۵۰۰ تا ۶۰۰ قطعه زمین ۲۰۰ متر مربعی و دارای مالک است، اظهارداشت: برای خارج شدن این زمین ها از شکل موات، مالکان تا سه سال گاه منتظر می شوند و در پروسه کارهای اداری قرار می گیرند.

این عضو شورای شهر قیامدشت تاکید کرد: تا خارج نشدن این زمین ها از شکل موات در قالب ماده ۱۲ قانون راه و شهرسازی، شهرداری اجازه صدور مجوز برای آغاز ساخت و ساز ندارد.

وی خاطرنشان کرد: این پروسه ماده ۱۲ بسیار طولانی است و برای مالکان و متقاضیان رضایت بخش نیست که در این نشست بنا شد تا حد امکان این روند کوتاه شده و حتی به یک ماه پروسه اداری برسد.

سبحانی ادامه داد: در صورت رفع این مشکل، می توان بخشی از مساله قیامدشت در خصوص کمبود زمین برای ساخت منازل مسکونی را برطرف ساخت و رضایت مستاجران متقاضی ساخت خانه را کسب کرد.

حمید شریفها بخشدار مرکزی شهرستان ری شد

نماینده جدید شهر قیامدشت در شورای شهرستان ری انتخاب شد

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری، آیین تودیع و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان ری با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، بخشدار جدید و قدیم، رئیس اداره بازرسی فرمانداری، رئیس حوزه فرمانداری، رئیس اداره روابط عمومی فرمانداری و معاونین و دهیاران بخش مرکزی روز یکشنبه در ساختمان بخشداری مرکزی برگزار شد.

حمید زمانی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از کوشش های فراوان خانم آمنه شب کوکا، بخشدار قدیم در خدمت رسانی به مردم و ایجاد تحول، وی را یکی از سرمایه‌های فرمانداری نامید و اظهار داشت: چرخش مدیریت در یک سازمان موجب تحول و ایجاد انگیزه برای سایرین خواهد بود و بنابراین موضوع از ظرفیت بخشدار قدیم در مناصب دیگر استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: حمید شریفها از نیروهای جوان و تازه نفس و جهادی هستند که بدون شک حضور وی در این جایگاه موجبات رشد و تحقق آرمان های دولت جهادی را رقم خواهد زد.

شایان ذکر است حمید شریفها از نیروی بومی شهرستان ری، دارای مدرک کارشناسی ارشد روابط بین الملل و کارشناسی علوم سیاسی است که سابقه مدیریت در وزارت کشور را دارد.

از خدمات آمنه شب کوکا تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=12410

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.