افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024

نمایندگان در تصویب بودجه باید به فکر قشر محروم جامعه نیز باشند

  • کد خبر : 2408
  • 27 آذر 1400 - 9:00
نمایندگان در تصویب بودجه باید به فکر قشر محروم جامعه نیز باشند
امام جمعه شهرری گفت: شایسته است نمایندگان مجلس بودجه سال آینده کشور را به گونه ای تصویب کنند که معیشت قشر محروم جامعه بیشتر از این آسیب نبیند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری،  حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرری افزود: حال که دولت در شرایط سختی بودجه سال آینده کشور را تنظیم کرده و به مجلس فرستاده است توقع داریم که نمایندگان معیشت مردم را در این بودجه نظر داشته باشند.

وی با اشاره به شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه و خدمات ارزشمند این شهید والامقام، اظهار داشت: وحدت این دو نهاد در دفاع از آرمانهای انقلاب است.

خطیب جمعه شهرری اضافه کرد: دشمنان به دنبال آسیب رساندن به جریان فرهنگی در دانشگاه و حوزه است، بنابراین اجازه ندهیم دشمنان این ارزش ها را از ما بگیرند.

حجت الاسلام شاهچراغی در خصوص مذاکرات هسته ای کشورمان نیز خاطرنشان کرد: مطمئن هستیم که تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران مصالح اقتصادی را به مذاکرات گره نخواهد زد و اقتصاد را شرطی نمی کنند.

وی ادامه داد: طرف های مذاکره یا خواسته ملت ایران را می پذیرند یا نمی پذیرد، در صورت نپذیرفتن خودشان را خسته می کنند و ملت مقاوم ایران هرگز تسلیم زورگویی های آنان نمی شود.

امام جمعه شهرری با اشاره به شهادت حضرت زهرا (س) و قدرشناسی ایام فاطمیه گفت: دخت نبی مکرم اسلام شناسنامه شیعیان است و دنیا ما را با این شناسنامه می شناسد.

حجت الاسلام شاهچراغی با بیان اینکه توهین به ائمه اطهار (ع) قابل تحمل نیست ، از دادگاه ویژه روحانیت خواست با فردی که هفته های گذشته در نماز جمعه یکی از شهرهای شمالی به اهل بیت (ع) توهین کرده بود، برخورد قانونی کند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=2408

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.