افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024

هشدار زرد هواشناسی استان تهران نسبت به وزش باد و گرد وخاک

  • کد خبر : 10226
  • 25 خرداد 1401 - 20:06
هشدار زرد هواشناسی استان تهران نسبت به وزش باد و گرد وخاک
اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا برای روز (پنجشنبه ۲۶ خرداد) در این استان هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، در این هشدار با اشاره به شرایط جوی وزش باد شدید تا خیلی شدید، گرد و خاک، در بعضی ساعات کاهش دید و کاهش کیفیت هوا  بویژه در نواحی (غربی و جنوبی) استان و احتمال شکستن درختان فرسوده و سقوط اجسام پیش بینی می شود.

در این گزارش نسبت به محکم کردن سازه های موقت، پارک نکردن خودرو در کنار سازه های  موقت و ساختمان های نیمه تمام، عدم حضور در فضای باز برای افراد دارای سابقه بیماری های قلبی و ریوی و کودکان توصیه شده است.

آسمان شهرستان ری امروز  (چهارشنبه، ۲۵خرداد) صاف همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۲و حداکثر دمای۳۹ درجه سانتیگراد است.

بر اساس این گزارش، ورامین با ۴۱ درجه سانتیگراد و فیروزکوه با۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

به گزارش ایرنا، در عنوان هشدارهای صادره از سوی مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور رنگ زرد جهت آگاهی، رنگ نارنجی جهت آمادگی و رنگ قرمز جهت اقدام است.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=10226

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.