افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 1 July , 2024
فرماندار شهرستان ری:

همه اقدامات دستگاهها باید اطلاع رسانی شود

  • کد خبر : 12614
  • 05 مرداد 1401 - 15:40
همه اقدامات دستگاهها باید اطلاع رسانی شود
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تمام اقدامات و هر کار مناسب که در سطح شهرستان انجام می گیرد و خدمت به مردم محسوب می شود اطلاع رسانی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حمید زمانی روز چهارشنبه در جمع مدیران روابط عمومی دستگاهها و شورای اطلاع رسانی شهرستان ری افزود: برخی روابط عمومی را فرمان حرکت، برخی سکوی پرتاب و برخی دیگر نیز زنجیر ارتباط سازمان با مردم می دانند اما لازمه استفاده از تمامی توان روابط عمومی، برخورداری مدیران از سواد رسانه ای است.

وی یادآورشد: وظیفه من به عنوان فرماندار فراهم سازی زمینه فعالیت روابط عمومی و رسانه هاست و مدیران نیز باید در این زمینه توجیه شوند و به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری امکانات فراهم شود.

زمانی با بیان اینکه مسئولان شهرستان در اوج آمادگی هستند، اظهار داشت: انسجام ماست که دیگران را هم وادار به همکاری می کند از همین رو باید در زمینه اطلاع رسانی و رویکرد رسانه ای، نگاه منشجم و رو به جلویی داشت تا اخبار خوب از شهرستان منتشر شود.

سرمایه اجتماعی ابزاری برای ایجاد اعتماد عمومی است

سید حسن صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز در این نشست با تاکید بر اینکه باید به سرمایه های اجتماعی توجه کنیم، گفت: سرمایه اجتماعی ابزاری برای ایجاد اعتماد است که می توان با آن در اجرای کارها به نتیجه رسید.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی باید در انتقال اطلاعات در سطوح مختلف موفق عمل کند تا موجب افزایش سرمایه اجتماعی برای جامعه و سازمان خود شود.

صفوی با بیان اینکه روابط عمومی باید فرصت را برای مردم و مخاطبان ایجاد کند تا درخواست عقلانی داشته باشند، ادامه داد: توده ها را تشخیص دهد و اگر یک روابط عمومی خوب توده ها را خوب تشخیص دهد می تواند در تولید محتوا و خبر نیز می تواند موفق عمل کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری تاکید کرد: روابط عمومی با یک خبرنگار متفاوت است و باید اتفاق را تجزیه و تحلیل کند، روابط عمومی با تبلیغات تفاوت دارد و تبلیغات بخشی از کار روابط عمویی و در حقیقت روابط عمومی هنر مردم داری است.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=12614

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.