افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024
برادر شهید تهرانی مقدم:

کشور را مدیریت انقلابی، بسیجی و جهادی نجات می دهد

  • کد خبر : 13575
  • 06 شهریور 1401 - 16:29
کشور را مدیریت انقلابی، بسیجی و جهادی نجات می دهد
برادر شهید تهرانی مقدم گفت: کشور را در تمامی بخش ها، مدیریت انقلابی، بسیجی و جهادی نجات می دهد، همانگونه که حوزه امنیتی و نظامی با اتکا به آن به قدرت و اقتدار رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، سردار محمد تهرانی مقدم روز یکشنبه در آئین نکوداشت روز بسیج کارمندان دولت در شهرداری کهریزک افزود: یکی از مهمترین ویژگی های بسیجی، مدیریت است، اگر این مدیریت جهادی، انقلابی، ولایی و بسیجی را الگو قرار دهیم، در تمامی بخش ها می توانیم به موفقیت دست یابیم.

وی یادآورشد: شهید سردار تهرانی مقدم با همین روحیه، در اوج تحریم ها و مشکلات اقتصادی توانست ایران را به اوج اقتدار موشکی برساند و نظام اسلامی را در میان شش قدرت جهانی توان موشکی قرار دهد.

تهرانی مقدم اظهار داشت: سردار تهرانی مقدم برای دستیابی به این موفقیت منتظر مذاکرات ننشست و با اتکا به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی از جمله جوانان مستعد، مخلص و نخبه کشور این ابداعات موشکی را به سرانجام برساند.

برادر شهید تهرانی مقدم تاکید کرد: در هفته دولت قرار داریم و باید خوی مدیریتی این شهیدان را در بخش های مختلف پیاده کنیم، در صورتی که در بخش های اقتصادی، معیشتی و دیگر حوزه ها اجرای این شیوه و روش مدیریتی اجرا شود، بسیاری از گره ها مرتبع می شود.

وی خاطرنشان کرد: با این سبک مدیریت گره اقتدار و امنیت کشور حل شود، بر همین اساس مشکلات دیگر نیز مرتفع می شود.

تهرانی مقدم ادامه داد: شهید تهرانی مقدم، موشک های ابداعی خود را تیر غیبی می دانست که مطابق با اراده رهبر بر پیکر دشمن می نشیند.

برادر شهید تهرانی مقدم گفت: به واقع این تیرهای غیب باعث شده است که اکنون کشور چنین اقتدار و امنیتی داشته باشد، دشمن ما را تهدید می کند، اما هیچ غلطی نمی تواند بکند، این تیرهای غیب همه جا هست و جای مشخصی ندارد و دشمن دیگر مصون نیست.

وی اضافه کرد: زمانی اسرائیل طرح خاورمیانه بزرگ را در سر می پروراند، اما ساخت و طراحی همین موشک های سردار تهرانی مقدم بود که آنان را وادار به عقب نشینی کرد.

تهرانی مقدم اعلام کرد: به اتکای به همین موشک ها و اقتدار نظامی است که رهبر معظم انقلاب فرمود اگر اسرائیل کوچکترین غلطی بکند، حیفا و تل آویو با خاک یکسان خواهد شد.

برادر شهید تهرانی مقدم بیان کرد: به اتکای همین توان موشکی، طرح خاورمیانه بزرگ اسرائیل با شکست مواجه شد و دکترین دفاعی و نظامی ایران خاکریز دفاعی خود را یک گام جلوتر برد و در مرزهای دشمن با آنها درگیر شد تا دوباره تجربه دفاع مقدس تکرار نشود.

وی مهمترین ویژگی یک بسیجی را اخلاص وی دانست و افزود: تمامی سرداران نظام که نامشان ماندگار شد با همین اخلاص عمل و خلوص قلبشان به موفقیت و ماندگاری در قلب و یاد ملت رسیدند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=13575

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.