افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024

۹۵ اثر خوشنویسی به عهدواره چله مهدویت شهرری ارسال شد

  • کد خبر : 6931
  • 24 اسفند 1400 - 14:35
۹۵ اثر خوشنویسی به عهدواره چله مهدویت شهرری ارسال شد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری گفت: تاکنون ۹۵ اثر خوشنویسی به عهدواره چله مهدویت در این شهرستان ارسال شده است و همچنان استقبال از این برنامه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، سید حسن صفوی روز سه شنبه افزود: عهدواره سراسری چله مهدویت به مناسبت بزرگداشت سالروز میلاد امام زمان (عج) بنا بود همزمان با جشن نیمه شعبان به کار خود پایان دهد که استقبال بالای هنرمندان از آن، زمان پایان این عهدواره را به نیمه ماه مبارک رمضان موکول کرد.

وی یادآور شد: در این عهدواره هنرمندان تراز اول خوشنویس شهرری شرکت کرده اند و آثار ارسال شده از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارند.

صفوی با اشاره به برگزاری گردهمایی هنرمندان خوش نویس شهرستان ری در عهدواره سراسری چله مهدویت، اظهارداشت: هر کدام از شهرستان های استان تهران یک بخش هنری این عهدواره را بر عهده گرفته اند و بخش خوشنویسی نیز با توجه به قدمت و خواستگاه بسیاری از آثار هنری آن در شهرری برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: از استان های مختلف در این جشنواره ملی شرکت کرده اند و همه خوشنویسان می توانند در انواع مختلف بخش های خوشنویسی شرکت کنند.

نخستین عهدواره سراسری «چله مهدویت» به همت تشکل‌های فرهنگی، هنری، مردمی و پشتیبانی نهادهای حاکمیتی با مسئولیت استانداری و دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از ۱۷ بهمن تا ۲۷ اسفند امسال که مصادف با نیمه شعبان است، برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=6931

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.