افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024

کشف کالای قاچاق و دستگیری آدم ربایان در شهرری

  • کد خبر : 15967
  • 24 مهر 1401 - 14:43
کشف کالای قاچاق و دستگیری آدم ربایان در شهرری
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۲ دستگاه کمپرسور سردخانه‌ای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد و گفت: عامل اصلی باند آدم ربایی و اخاذی در قلعه نو دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت:عوامل تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۴ قیامدشت این فرماندهی با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی یک دستگاه خودروی نیسان حامل کالای قاچاق در محدوده قیامدشت شدند.

وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری قیامدشت طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه خودروی شناسایی شده را متوقف و راننده آن را دستگیر و در بازدید از داخل خودرو ۲ دستگاه کمپرسور سردخانه ای فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی کشف کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند در پایان گفت: پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضائی شد.

عامل اصلی باند آدم ربایی و اخاذی در قلعه نو دستگیر شد

سرهنگ جلیلیان از دستگیری عامل اصلی باند آدم ربایی با اقرار به ۵۰ مورد آدم ربایی و اخاذی با اقدامات فنی و تخصصی تیم عملیاتی کلانتری۲۱۱قلعه نو خبر داد و گفت: تا کنون ۵ نفر شاکی به کلانتری قلعه نو مراجعه و نسبت به متهم دستگیر شده اعلام شکایت نموده اند و شناسایی دیگر شکات در دستور کار قرار دارد، متهم نیز پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضائی شد.

خدمات فراجا در حفظ امنیت کشور مشهود است

فرماندار شهرستان قرچک گفت: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی، بازوان پرتوان نظام در حفظ امنیت ایران اسلامی است و این مهم در ابعاد مختلف کشور مشهود است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فاتحی‌نژاد روز یکشنبه در جریان بازدید از کلانتری‌های مستقر در شهرستان قرچک افزود: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی(فراجا) بازوان پرتوان نظام در حفظ امنیت ایران اسلامی است و مردم نیز به خوبی تلاش و ایثار فرزندان سبزپوش خود را دیده و با همراهی کردن با آنان، حمایت قاطع خود را از اقتدار همراه با رأفت اسلامی نیروهای خدوم فراجا اعلام می‌کنند.

وی اظهار داشت: تلاش مومنانه و شبانه‌روزی نیروهای فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در حفظ اقتدار و امنیت کشور، به عنوان بازوان پرتوان نظام قابل تقدیر است، تلاشی که امروز برای همگان مشهود بوده و در این مسیر، شهدای گرانقدری تقدیم اسلام شده است.

این مسئول  خاطرنشان کرد: مردم نیروی انتظامی را پناه و مامن خود می‌دانند و حضور این افراد در مناطق مختلف شهرستان از شهر تا روستاها احساس امنیت را در جامعه افزایش داده است.

شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

قرچک از یک شهر و ۱۰ روستا برخوردار است که ۳۰ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی زندگی می‌کنند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=15967

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.