افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 16 May , 2024
فرماندار ویژه شهرستان ری:

آموزش و پرورش سنگ بنای توسعه و مؤفقیت کشورها در جهان است

  • کد خبر : 8426
  • 21 فروردین 1401 - 13:32
آموزش و پرورش سنگ بنای توسعه و مؤفقیت کشورها در جهان است
حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه دیدار با رؤسای ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان، با رؤسای ادارات نواحی و مناطق آموزش و پرورش شهرستان ری دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، فرماندار ری در این دیدار که باحضور ایمانی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ و نوروزیان رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار گردید با اشاره به تصمیم جدی دولت مبنی بر استمرار در امر بازگشائی مدارس عنوان کرد: درخصوص موضوع بازگشائی مدارس پس از حدود ۲ سال تعطیلی به دلیل بیماری کرونا، در سطح جامعه دیدگاه و نظرات مختلفی وجود دارد، اما مسأله مهم این می باشد که دولت بعنوان متولی اصلی امر تصمیم بر بازگشائی مدارس و حضور دانش آموزان در کلاس های درس را دارد که مدیران آموزش و پرورش و مدارس نقش تعیین کننده ای در اجرای این تصمیم مهم دولت در سطح کشور بر عهده دارند.

زمانی در ادامه گفت: آموزش و پرورش و تربیت نسل آینده سنگ بنای توسعه و موفقیت کشورها در جهان است و جوامعی که به این موضوع اهمیت بیشتری می دهند در تمامی زمینه ها بسیار موفق تر بوده و آینده ای بهتر خواهند داشت.

فرماندار ری عنوان کرد: در شهرستان ری بدلیل موقعیت خاص فرهنگی و اجتماعی و بافت مذهبی موجود، مدارس می بایست ملاحظات خاص و ویژه ای در امر آموزش و تربیت کودکان و نوجونان داشته و ضمن اجرای روش های نوین آموزشی به موضوع فرهنگی، اجتماعی و مذهبی دانش آموزان نیز توجه گردد.

معاون استاندار تهران در پایان گفت: سکونت تعداد بالایی از اتباع خارجی که عمدتاً از اتباع کشور افغانستان می باشند و حضور فرزندان آنها در مدارس سطح شهرستان بویژه در روستاها و نواحی حاشیه ای موضوع بسیار مهم و حساسی است که میبایست معلمین عزیز نسبت به آن توجه خاصی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=8426

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.