افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024
فرماندار ویژه شهرستان ری:

وجود نهادهای خبری و رسانه ای یکی از سرمایه های مهم فرهنگی و اجتماعی است

  • کد خبر : 13716
  • 08 شهریور 1401 - 11:07
وجود نهادهای خبری و رسانه ای یکی از سرمایه های مهم فرهنگی و اجتماعی است
فرماندار ویژه شهرستان ری در نشست صمیمی با خبرنگاران، بر وجود نهادهای خبری و رسانه ایبه عنوان یکی از سرمایه های مهم فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، در این جلسه حمید زمانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری بر ضرورت همدلی، وفاق و هم افزایی جریان رسانه تأکید کرد و گفت: وجود نهادهای خبری و رسانه ای یکی از سرمایه های فرهنگی و اجتماعی و از عوامل موثر در توسعه فرهنگی است.

وی خاطر نشان کرد: تعریف اهداف مشترک و مشارکت مجموعه فعالان عرصه رسانه و استفاده از ظرفیت های موجود با همکاری و کمک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند مشکلات و مسائل پیش روی این حوزه را مرتفع سازد.

سید حسن صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری هم در این جلسه لزوم مشارکت و نقش سه نهاد فعال در حوزه خبر یعنی خانه مطبوعات، بسیج رسانه و کارگروه رسانه را حائز اهمیت دانست و گفت: در حال حاضر یکی از مهمترین مشکلات حوزه مطبوعات شهرستان نبود فضایی تحت عنوان خانه مطبوعات است .

وی ابراز امیدو اری کرد: بسیاری از کارها نظیر انجام امور اداری، عضویت خبرنگاران در سامانه خانه مطبوعات، تشکیل دوره های توجیهی و کلاس های آموزشی به منظور آشنایی و آگاهی خبرنگاران، ساماندهی اعضا و مواردی از این دست با تامین فضای اختصاصی و ساختمان خانه مطبوعات و متمرکز شدن امور مربوط به این حوزه حل خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=13716
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.